420490 Voor Scorpy
-
AuteurBerichten
-
Hoi Hoi,
Hoe is het met je?
Ik zag dat je weer op een berichtje had gereageerd, dus hopelijk kom je deze ook tegen.
Ik ben gewoon erg benieuwd hoe het met je is. Ik moet vaak aan je denken. Ik vond het zo erg voor je. Ik krijg er nog kippenvel van, als ik er aan denk.
De laatste keer dat je schreef was je man nog niet terug en moest je het verdriet zonder hem verwerken.
Hebben jij en je mannetje het al een plekje kunnen geven, is moeilijk he. Vooral omdat het zo lang hebt geduurd voordat je eindelijk zwanger was, en dan gebeurd er zoiets.
Het is erg moeilijk te bevatten allemaal. Neem er de tijd voor samen, samen huilen, samen praten, gewoon samen zijn.Ik hoop snel iets van je te horen
Kruimel
Hi lieve Kruimel,
Wat lief zeg je berichtje voor mij. Op deze manier houden we elkaar wel aan het huilen zeg, de tranen gingen weer hun gang… geeft niks is goed voor me.
We zijn nu bezig om ons leven beetje bij beetje weer op te pakken. En het bizarre is dan dat je merkt dat je ook wel weer moet, iedereen en alles gaat door en ik merk zelf ook dat ik weer grip op mijn leven wil krijgen. Het verdriet en de pijn zijn er nog heel hevig en dat heeft gewoon veel tijd nodig. Het is ook niet niks geweest, er was een kindje, er was een droom uitgekomen en nu is dat weg. M'n vriend is uiteindelijk na een dikke week thuis gekomen.. echt ongelooflijk alle vluchten volgeboekt.. zal je zien. Maar goed hij is er en dat was maar goed ook. We hebben samen ons verdriet kunnen delen, veel gepraat en ook vooral veel niks gezegd, gewoon in elkaars armen troosten en troost zoeken. We hebben een begin kunnen maken met verwerken. Vooral het begraven heeft ons hierbij erg geholpen, hoe moeilijk dat ook dat was want dan is het zo definitief ineens. Verder hebben we heel rustig aan gedaan en een dikke week echt afstand van alles en iedereen genomen om gewoon alleen samen te zijn. Dan merk je weer goed hoe belangrijk en groot onze liefde voor elkaar is. Ik ben deze week weer voorzichtig begonnen met werken, van thuis zitten wordt het ook niet beter. En dit gaat met ups en downs redelijk. Het kan me allemaal nog niet veel boeien en mensen irriteren me snel met onbenulligheden maar ook dat is wel goed denk ik. Ik heb in elk geval weer wat afleiding. De avonden ben ik wel echt helemaal leeg, zowel geestelijk als fysiek. Maar dat zal met de tijd ook wel beter worden hoop ik. Het meest frustrerende momenteel vind ik dat mijn lijf er nog niet mee klaar is, ik vloei nog en heb nog een restje stolling zitten. Maandag heb ik weer controle en ik hoop dan echt dat het weg is anders krijg ik ook nog medicijnen en zit je er ook lichamelijk weer midden in… en daar ben ik nu wel klaar mee. T is al erg genoeg..
Maar even wat anders, ik lees net dat jij deze x 2 mooie follikels hebt. Super meid, weet je ik heb daar echt een goed gevoel bij. Bij mij waren het er ook twee en voor zover ik weet heb ik dat nog nooit eerder gehad en kijk eens wat voor mooie test en mooie weken dat hebben opgeleverd. Want hoe je het ook went of keert, het waren de 12 mooiste en meest intense weken uit mijn leven, en ik denk dat jij dat ook wel hebt.
Nou ik zie dat ik weer een heel verhaal heb neergezet… oeps.. stom he dat gaat dan ook zo maar..
Heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte he!!!!! Ik duim voor je meid.Dikke knuffel
ScorpyHee Lieve meid,
Wat ben ik blij met dit berichtje hier. Eerlijk gezegd durfde ik er even niet naar te vragen en ik zag wel steeds je lieve berichtjes op mijn log.
Wat ben jij een sterk mens zeg! Een OERSTERK WIJFFIE als ik je verhaal lees. Ik heb zelf een mk gehad met 8 weken maar dit is echt veel intenser en helemaal het feit dat je alleen was. Afgrijselijk gewoon. Zonder dat ik je in levende lijve ken ben ik vanuit hier gewoon hartstikke trots op je hoor! Als je ooit even wil kletsen via msn of mail oid wil ik er graag voor je zijn zoals jij er voor mij bent.Hele dikke kus van mij voor jou!!
lfs ingHoi lieve Scorpy,
Wat ben ik blij dat je mijn post zo snel hebt gevonden. Ik wist niet hoe vaak je hier was.
Ik wilde je niet aan het huilen maken, sry.
Maar ik ben erg blij om te lezen dat het weer een beetje beter met je gaat.
Wat moet dat moeilijk voor je geweest zijn, een week zonder je mannetje met al je verdriet. En voor hem natuurlijk ook. Je wilt op zo'n moment niets liever dan samen zijn en samen het verdriet delen. En dan zal je net zien, dat alle vluchten vol zijn.
Wat mooi dat jullie je kindje hebben begraven op een mooie plek. Ik wou dat wij zoiets hadden kunnen doen. Gewoon om het voor ons af te kunnen sluiten.
Nou was ik nog maar 7 wkn en vergeleken met jou stelde dat nog helemaal niets voor. Maar toch………..voor ons was het al heel wat. Bij jou kindje was alles al te zien, het hardje klopte, en dat maakt het allemaal nog veeeeeeeel moeilijker.
Ik ben alles in delen, in de wc verloren en ik zag niet wat wat was.Maar ik ga er nu over op houden, want ik wil het je niet moeilijker maken dan je al hebt en ik wil je absoluut niet weer aan het huilen maken.
En ik voel dat bij mij ook alles weer boven komt, er komt alweer een brok in mijn keel te zitten.Ik vind het wel erg wel fijn om er met je over te praten. Ook omdat mijn uitgerekende datum steeds dichter bij komt, 13 dec, en we nu niets meer hebben, terwijl ik hier met een toeter achter de pc hoorde te zitten.
Mijn man en ik hebben het er nog wel eens over maar met iemand anders erover praten is ook wel fijn. De meeste mensen lijken het al weer vergeten te zijn dat ik zwanger ben geweest, en daarom praat ik er alleen met mijn man over en voor de rest met niemand. Ik wil het namelijk niet vergeten, na al die tijd zwanger, voor ons was het een wondertje, en dat wil ik niet vergeten.
Verdorie, nou zit ik toch te huilen..
Nu ga ik echt ophouden, als ik eenmaal aan het schrijven of praten ben, dan ga ik maar door.Als je het fijn wilt (Inge gaf het ook al aan) en je wilt er over praten, kan dat ook via de mail (of msn, maar daar zit ik eigenlijk nooit achter). Dat praat misschien wat makkelijker.
Sterkte he meid
Kruimel
oja, nou vergeet ik je helemaal veel succes te wensen voor morgen.
Ik hoop echt dat alles schoon is en dat je lichaam er nu klaar mee is.
Ze zeggen wel altijd, zolang er "vuil" uit komt is het goed, want dan is je lichaam aan het opruimen. Maar ja, dat heb ik ook maar gehoord, weet niet of het waar is.Hoop weer snel iets van je te horen als je er aan toe bent.
Waarschijnlijk vind je het moeilijk om hier te zijn.kus Kruimel
-
AuteurBerichten
Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen