Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420493 Voor Ons Geen Terugplaatsing

• Auteur

Hallo allemaal,

Ja wat een ellende zeg! Ik had maar twee eitjes na de punctie, maar omdat we nog niks hoorden was ik eigenlijk al wat gerustgesteld. Vertrouwde het alleen nog niet helemaal.  Vandaag  zouden we tussen 8.30 en 10.00 gebeld worden en we kregen slecht nieuws. Er kon geen van de twee worden teruggeplaatst ze waren niet doorgedeeld.  Ja wat moet je dan… Heb toen maar even opgehangen. En even lekker een potje gejankt!
    Later toch maar even teruggebeld om te vragen hoe het nu verder moet. Kreeg gelijk een afspraak voor volgende week maandag om het nog eens door te spreken en dan wil ik graag weten wanneer we weer verder kunnen. Kan me voorstellen dat die eierstokken even rust nodig hebben. Maar aangezien ik alleen aan de linkerkant 5 follikels had is dat denk ik toch niet echt een zware aanslag geweest. Nou ja wat mij betreft kunnen we weer gelijk verder heb nu echt het idee dat deze 1e poging al klaar is voordat we er aan begonnen zijn…
    Het is gewoon klote,  maar goed de volgende keer gaan we er weer fris tegenaan met wat meer menopur hoop ik zodat er wat meer follikels groeien…

Moest even mijn ei kwijt.

Groetjes,

Sanne  

#3194501 Quote

Ooohhh Sanne wat een slecht nieuws zeg………..
    Denk je inderdaad toch aan goed nieuws, omdat ze toen niet belden en dan krijg je dit weer…………veel sterkte en ben benieuwd wat jullie maandag te horen krijgen. Denk aan jullie

#3194503 Quote

hoi hoi,

balen zeg, 't is allemaal zo super spannend en dan zo'n teleurstelling. Wens jullie heel veel sterkte!!! En strakjes met goede moed weer verder.

Groetjes Belle

#3194517 Quote

Hee meissie!!

Wat lees ik nu?? Wel bevrucht maar niet goed doorgedeeld? Wat vind ik dit erg voor jullie zeg!! Jakkes! Kan me heeeel erg goed voorstellen dat je eerst even moest janken voordat je terug kon bellen. Probeer even tot jezelf te komen. Ondanks het onafgemaakte gevoel denk ik dat het toch goed is dat alles even kan herstellen. Heb je wat troostvoer in huis? lekkere chips, sauzijzenbroodje, snoep ed???? Verwen jezelf maar even flink. OK je wil gewoon een zwangerschap en geen sauzijzenbroodje maar soms helpt het een beetje als troost.

Ik denk aan je!

x ing

#3194532 Quote

Hoi Sanne,

Shit zeg. Waarom hebben ze zich nou niet goed gedeeld, rot eitjes.
    Het is al zo'n spannende tijd en dan zo'n rot nieuws er achteraan, bah.
    Omdat ze niet gebeld hadden zou je toch zeggen dat ze goed waren, of tenminste 1tje ervan. Daar put je toch hoop uit.
    Huil maar lekker uit in de armen van je mannetje, en koop wat leuks voor jezelf (helpt altijd erg goed)
    Even afwachten wat de gynocoloog maandag zegt, misschien mag je meteen door naar ronde 2.
    Succes maandag en kop op he meid, het gaat je lukken.

Kruimel

#3194543 Quote

Hé meiden,

Bedankt voor jullie oppeppers. Ik heb me inderdaad al weer even verwend met een shopuitje… Ik verbaas me er toch over dat je zo snel de draad weer oppakt en gewoon weer vrolijk verder gaat. Het heeft ook geen zin om hele dagen te zitten janken, wordt niemand vrolijker van en de eitjes die inmiddels alweer in de vuilnisbak liggen   gaan er niet spontaan weer van delen. Wat ik me nu wel afvraag is hoe het komt dat ze niet verder deelden is dit misschien in de normale situatie ook het probleem? Nou ja dat komt volgende week maandag wel als we weer een afspraak hebben.

Liefs,

Sanne

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen