Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420494 Moeilijk Moeilijk

• Auteur

hoi allemaal

ik weet niet hoe ik moet beginnen.
    ons nichtje is zwanger en heeft erg veel last van haar hormonen maar dat verteld ze me allemaal. alleen weet ik niet hoe ik daar op moet reageren. erg moeilijk dus. me man weet ook niet meer wat voor gevoel hij moet hebben een blij gevoel of een kut gevoel. en ik voel me zwaar klote maar hoop dat ik een maandag middag meer te weten kom in het ziekenhuis
    als ik meer weet laat ik het jullie even weten
    groetjes janette

#3194515 Quote

Het getverdemme! Kan ze niet gewoon die verhalen bij een ander ophangen!??? Tuurlijk doet dat zeer bij jullie! Weet ze van jullie situatie en is ze echt gewoon vreselijk stom bezig of heeft ze niet in de gaten dat jullie vechten voor een kindje? Kop op meissie!
    LA JE NIE GEK MAKUUH zou Big Brother Ruud zeggen!!
    Ik ken het gevoel maar al te goed en ook wij hebben momenten gehad waarop we het echt HE LE MAAL gehad hadden en zelfs op scheiden gestaan door alle stress en emoties. Wij hebben een aantal keer een pauze genomen en een vakantie geboekt. Schrale troost maar het helpt wel.

Heel veel sterkte!
    kus ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen