Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420495 Relatief Goed Nieuws

• Auteur

7 uur ging de wekker op onze vrije zaterdag. We klagen niet hoor want het resultaat is het ALLERbelangrijkste maar afgelopen woensdag (parttimedag) en de zaterdag ervoor was het ook al raak dus ik begin behoorlijk naar een dag wat langer slapen te verlangen. Maargoed who cares… Toch wel met zenuwen naar verdieping 5.   Het IVF behandelcentrum zag er weer verlaten uit zoals gewoonlijk in het weekend.   Na een minuut of 20 gewacht te hebben waren we aan de beurt. Genotsknots naar de plaats van bestemming brengen en…. 2 GROTE FOLLIKELS van 16 en 18 mm!! Ze zijn dus heel goed gegroeid!! IK BEN TROTS OP ZE!! Tevens zijn ze erg mooi rond wat erop duid dat het goede follikels zijn en er dus een goede kans is dat er eitjes in zitten. JIPPIEEEEEEEEEE! De arts vertelde dat ze er soms niet mooi rond en gerafeld uit kunnen zien en dan vaak niet helemaal goed zijn maar die van mij zijn super mooi rond en groot dus we hopen op positief nieuws qua eitjes die erin zitten. Tevens was de arts heel erg te spreken over mijn baarmoederslijmvlies. Daar moet het toch gebeuren zei ze! Het moet 7 zijn en bij mij is het 9 dus helemaal goed. Ook het witte streepje wat zichtbaar moet zijn in het baarmoederslijmvlies zag er goed uit. EINDELIJK EEN KEER POSITIEF NIEUWS!! Ok, ze zei ook dat ze er liever 10 dan 2 hebben dus helemaal super is het gewoon niet en wordt het ook niet maar het feit dat deze 2 jongens er goed uitzien is wel een goed teken.

Lfs ing

#3194518 Quote

hoi Ing,

Geweldig meid, en dit is toch idd wel goed nieuws. En natuurlijk had je er liever een aantal meer, maar dat is nu eenmaal niet en moet je het met deze twee doen. Maar liever twee die het netjes doen en goed zijn, dan een hele serie maar dan van slechte kwaliteit toch.
    Ik had er de eerste keer ook niet zoveel en het meisje wat voor mij was bij de punctie had er ongelooflijk, 21 !!! Maar ik had er daarna nog 2 die ze in konden vriezen en dat meisje heeft niet eens een tp gehad, dus dan kun je zien hoe gek het kan lopen en de hoeveelheid echt niet belangrijk is. En ik heb me toen nog wel flink door haar op laten fokken, want ze zei dus direct heb jij er maar zo weinig gelukkig dat ik er heel wat meer heb . Nou daar sta je dan echt op te wachten op zulke bemoedigende woorden.

Nou Ing ik hoop dat mijn kaarsje dus geholpen heeft en laten je even weten wanneer je weer terug moet, want ik heb nog kaarsen in overvloed.

Liefs Nicole.

#3194520 Quote

Hoi Inge!
    Hoeraaaaaa, wat een goed nieuws!!! Super joh! Ben heel blij voor je/ jullie!
    En morgen maar even lekker uitslapen dan………
    Liefs Audry

#3194521 Quote

hoi inge,

SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    hoop dat er 2 knal goede eitjes in zitten en je lekker gauw zwanger wordt je hebt het verdiend
    hou moed he met zulk goed nieuws en 2 is beter dan niks toch??
    hou ons op de hoogte he.

groetjes xxx liefs moekje

p.s. enne WELTERUSTEN

#3194525 Quote

Dat geeft de burger moed!!!

We duimen met z'n allen nog even door dat ze ook inderdaad goed zijn!

Liefs Astrid

#3194539 Quote

Hoi Inge,

Dat is echt SUPERRRRRRR goed nieuws.
    Positief blijven denken hoor!!!!!
    Heel veel sterkte morgen met de punctie, en het zijn maar 2 follikels dus  de pijn is snel voorbij.
    Ik hoop, hoop, hoop echt dat er 2 super goede eitjes inzitten, wat de gynocoloog vertelde klinkt in ieder geval erg hoop gevend.

Kruimel

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194544 Quote

Powerrrrrrrrr,

Ze groeien door geweldig!!!!! Heel veel succes morgen. Ik hoop voor je dat het meevalt. Ik vond het echt veel minder erg dan verwacht. Had eerder een zeer pijnlijk HSG onderzoek meegemaakt (door verstopte eileider zo pijnlijk) en daar was het echt absoluut niet mee te vergelijken.
    Succes, ben benieuwd. Ik zal voor je duimen en hopen dat dit echt super eitjes zijn.

Liefs,

Sanne

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen