Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420496 Even Voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik noem mezelf Annie1.
    Ik ben "pas" 4 maanden bezig met zwanger worden.
    De reden dat ik nu al even een kijkje kom nemen op dit forum is omdat ik 4 jaar geleden een zware chlamidia infectie heb gehad.
    Het bleek dat mijn ex vriend een aantal keer vreemd is geweest.
    Helaas zijn we er pas na maanden achter gekomen dat ik een soa had opgelopen.
    Ik heb ruim 9 dagen in het ziekenhuis gelegen.
    Ze hebben een kijkoperatie gedaan, mijn buik zat vol met vocht en bloed.
    De arts in het ziekenhuis vertelde me dat het er erg slecht uitzag en dat we er maar niet meer vanuit moesten gaan dat ik ooit nog op de ''normale'' manier zwanger zal worden.
    Nou en dan wordt je dus bedankt!
    We hebben besloten om vooral positief te blijven (al is dat soms best moeilijk)

Mijn vraag aan jullie is of jullie mischien ook een chlamidia infectie hebben gehad en mischien willen jullie mij er over vertellen hoe het bij jullie is gegaan.

Alvast bedankt,

Groetjes annie1

#3194534 Quote

hoi Annie,

wat een verhaal zeg. Dat zal wel even schrikken zijn geweest toen. Ik kan je alleen niet verder helpen. Wat zegt je huisarts er eigenlijk van?

Groetjes Belle

#3194536 Quote

hoi Belle,
    Dank je voor je reactie!
    Mijn huisarts heeft ons geadviseerd om niet te lang te wachten met zwanger worden.
    Omdat als het niet zo lukt ik nog jong genoeg ben voor bv ivf.
    Verder zegt ze dat we als we willen meteen naar het ziekenhuis mogen.Maar dat willen we niet.We willen het eerst zelf een jaar proberen.Dat kan ze goed begrijpen en ze zegt dat ik moet proberen om er niet al te veel mee bezig te zijn.
    Ze zei ook dat de arts het nooit zo tegen mij had mogen zeggen omdat het nu 4 jaar later is en mischien ziet het er nu wel veel beter uit.
    Uiteindelijk raakt 1 op de 10 vrouwen door een soa onvruchtbaar.
    Nu dus maar hopen dat ik niet die ene ben!!

Hoe lang ben jij al bezig met zwanger worden??

Liefs annie1

#3194540 Quote

Hoi Annie,

Ik kan je helaas ook niet verder helpen. Ik heb gelukkig nooit chlamidia gehad.

Veel plezier en succes met klussen het komende jaar. Hopelijk hebben jullie de MM niet nodig en wordt je gewoon spontaan zwanger.

Kruimel

#3194569 Quote

Hoi Annie, ook ik heb helemaal geen ervaring met Chlamidia. Heel veel succes in ieder geval.

Groetjes, Pleun

#3194573 Quote

Hoi Annie

Ik heb er ook geen ervaring mee, maar wil je wel heel veel succes wensen.

Lydia

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194576 Quote

Ik heb er geen ervaring mee maar wat heb je die ex gezegd vraag ik me af? Ok het is nu niet meer relevant maar wat een onzettende LOSER zeg! Zit jij ff met de gebakken peren!
    Maargoed inderdaad eerst maar eens zelf proberen en genieten van die tijd! Wellicht komt het gewoon helemaal goed zonder dat er een ziekenhuis aan te pas komt. Mocht het wel nodig zijn dan kun je bij ons terecht! Ik zit zelf een paar jaar in de medische molen en vind het nog steeds aardig te doen hoor. Niet bang zijn dus. Voor alles is een oplossing!
    gr.ing

#3194642 Quote

Hoi ingeflausmaus,

Als ik heel eerlijk ben, ik heb het hem niet verteld. Ik weet dat het niet correct is van mij,maar ik had echt zoiets van mag hopen dat jullie er naar jaren pas achterkomen. Hij woonde nl. 2 weken nadat wij uit elkaar waren al samen met die andere griet.Ik weet het het is gemeen van me maar ik heb het niet op kunnen brengen om het hem te vertellen.Hij en zij hebben mij zo schofterig behandeld.
    Ik zit nu inmiddels in mijn 4de ronde en ik heb 4 november mijn nod.We houden de moed er gewoon in, en dat is soms best moeilijk hoor.Maar dat zullen jullie allemaal nog wel beter weten dan ik!

Ik wens jou en alle andere hier veel sterkte en ik hoop dat we allemaal op de een of andere manier zwanger mogen raken!!

Liefs annie1

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen