Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420497 Twee Eitjes

• Auteur

Hoi allemaal,

Nou deze maand lijkt de menopur goed te hebben gewerkt, ik had namelijk bij de eerste controle meteen twee eitjes. Had ik wel eens eerder maar dan groeide er maar een door.
    Nu groeiden ze allebei door, en mocht ik de pregnyl spuit zetten.
    Flink wezen klussen, gister ook en vandaag voelde ik dus mijn eisprong.
    Volgens mij hebben we dus goed getimed.
    Is het verstandig om vandaag en morgen ook nog te klussen….
    Omdat ze altijd zeiden om de dag, maar het liefst wil ik deze kans heeeeel goed benutten.

Groejtes visje

#3194522 Quote

hoi visje,

ja zal ik zeker doen ff flink door klussen
    die er nu in zitten (om het zo ff te zeggen) worden er niet minder goed om hoor.

ik heb vorige maand ook pregnyl gezet op vrijdag om 19:00 uur 's avonds dus kreeg ongeveer zondag morgen om 7:00 uur mijn eisprong.

en we moesten van de gyn. zaterdag avond om 19:00 uur en zondag morgen om 7:00 uur klussen.

ga hard voor je duimen heel veel succes

groetjes moekje

#3194531 Quote

Hoi Visje,

Ik zou gewoon lekker aan de klus gaan hoor.
    Het advies is idd om de dag, maar dat is meer voor de meiden die niet precies weten wanneer hun eisprong is. Als je het dan elke dag doet  is het zaad idd wat zwakkker tegen de tijd dat je eisprong is.
    Maar bij jou zwemmen de mannen al rond, je hebt je eisprong al gehad en  je hebt op het goede moment geklust. Dus alles wat er nu nog bij komt is mooi meegenomen, stel je voor dat HET ZAADJE  daar nou eens toevallig tussen zit. Dus ik zou zeggen GO GIRLLLL. Bespring hem nog maar een keer.
    Veel plezier.

Kruimel

#3194535 Quote

Hoi

Nou ik volg jullie advies maar op en nu maar hopen dat ze de juiste weg zwemmen of sprinten.
    Ik hoop het zo, na twee en een half jaar……

Wat leuk trouwens dat jullie hebben gereageerd.

Liefs visje

#3194615 Quote

Ha Visje!

Ik wilde je ff heel veel succes toewensen deze weken.Verschrikkelijk hè, die wachtweken. Hopelijk is het niet voor niks!

Bij mij slaat de Menopur wederom niet aan, nog een paar dagen proberen, anders afbreken en dan toch volgend jaar ivf.

Hopelijk heb jij over 1,5 week beter nieuws!

Groetjes, Dani

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen