Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420501 Hopelijk

• Auteur

hoi,

vandaag cyclus dag 17 en nu 3 dagen hogere dosis puregon gespoten zal er dan nu eindelijk een eitje groeien???????

heb om 9:30 de echo in het ziekenhuis

ben erg benieuwd (al heb ik er niet echt vertrouwen in)

ik laat het jullie straks weten

groetjes xx moekje

p.s. voor iedereen die ook vandaag moet voor een echo of een punctie heeeeeeeel veeeeeeel successsssssssssss   ************************************8

#3194548 Quote

EN? Al nieuws?
    lfs ing

#3194568 Quote

Hoi Moekje, weet je al wat? Ben je bezig met IUI of met IVF? Is het goed gegaan?

Tot horens, Pleun

#3194579 Quote

Hoi Moekje

Hoe is het gegaan?

Lydia

#3194605 Quote

hoi meiden,

HELAAS   ook de 125E werkt niet moet nog doorgaan tot donderdag en als er dan nog niks zit wordt die voor de laatste x verhoogt naar 150E voor een week en als dat ook niet aanslaat dan wordt de behandeling afgebroken.

nou en heb het er over gehad maar IUI komen we niet voor in aanmerking nog want als er eens een goed eitje komt dan moeten we het toch "gewoon"proberen want de test na samenleving toen ws gewoon goed dussss
    en nu zijn ze voorzichtig met de puregon omdat ik pco heb en dus snel kans heb op overstimulatie.

VRAAG????????? kan ik anders "eisen"om ivf want dan maakt die overstimulatie niets uit ?
    want als ik nu weer eens moet gaan wachten tot ik weer eens een eisprong heb??????????????????? en dan nog "gewoon"proberen pffffffffff

zei ook tegen de gyn.  WE    TREKKEN HET NIET MEER
    er moet nu iets gaan gebeuren want zo door blijven gaan is niks.
    als we nu eens elke maand een ei hadden ipv 1x per jaar .

maar goed het is dus weer afwachten en hun willen dit   wel een "kans"geven met de puregon .
    maar heb zelf al besloten dat ik hierna nog 1 maand puregon probeer om het "'gewoon"te proberen en dat ze erna maar iets anders moeten gaan doen.
    hopelijk werkt het zo maar ben bang van niet.

nou sorry het is een lang verhaal geworden (gaap gaap misschien)

maar bedankt voor het lezen en "luisteren"

iedereen heel veel succes verder he en ik blijv aan jullie denken en voor jullie duimen

groetjes liefs moekje

#3194606 Quote

Hee meissie,

Helaas is het bij ivf hetzelfde verhaal. Ook daar is overstimulatie een reden om de behandeling af te breken. Enne geloof me als je een positieve samenlevingstest hebt en het probleem ligt hem meer in de eisprong dan moet je ook echt geen ivf willen. Ik kan me wel voorstellen dat ze iui doen. Als het ei dan toch groeit waarom dan niet een handje helpen door goed te timen?! Deze behandeling is ook goed te doen. Ze zijn nu op zoek naar de juiste dosis blijkbaar. Het is een heel gedoe en ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Wat zou voor jouw gevoel de toegevoegde waarde zijn van bv iui?
    Sterkte meis! Kop op!
    lfs ing

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194618 Quote

hoi,

ja IUI doen ze dus nog niet omdat we het gewoon kunnen proberen als we dan eens een ei hebben
    en de gyn. zei dat overstimulatie dan niet zo erg is omdat ze bij IVF zoveel mogelijk eitjes willen hebben dan ????????

want ik zei ook als ik nou dadelijk weer eens een eitje hebben waarom doen jullie er dan niet eens iets mee zoals bijv. IUI

maar ja volgens mij wordt het nog een heel gedoe en nog een lange weg te gaan erbij.
    maar helaas heb ik er niet zoveel zin meer in tuurlijk wil ik niks liever dan zwanger worden maar na 3 jaar   en pas 2x een ei zie ik het niet meer zo zitten .
    het moet ook wel vol te houden zijn en dan bedoel ik niet alleen lichamelijk .

we wachten deze cyclus nog maar ff af en dan een geprekje en zien we wat eruit gaat komen en wat we gaan beslissen.

wens iedereen heel veel sterkte

en sorry voor mijn gezeur en negatievitijd.

groetjes xx moekje

#3194633 Quote

He moekje,
    Jeeeeee, al zolang bezig………………en maar wachten, dan is het niet gek dat je er geestelijk ook door heen zit………….
    Zeuren doet hier niemand hoor!!!!! Het forum is voor iedereen die zijn verhaal kwijt wil!!!!
    Mocht iemand het er niet mee eens zijn, dan lezen ze het toch niet……
    Sterkte meis!!!

#3194671 Quote

pfffft wat enorm balen zeg!!!! kan me goed voorstellen dat je het even helemaal hebt gehad. Tijdens IUI heb ik ook een overstimulatie gehad…….(zit zelf tegen PCO aan).  Had  bloedwaardes van een ivf behandeling…………ik rammelde van alle kanten en dat was echt geen pretje……..Hoop voor je dat ze snel de goede dosis  vinden of komen met een passende oplossing!!!!

Zet m op meid, de weg lijkt lang en moeizaam maar als je er eenmaal bent dant is alles vergeten en ben je trots op jezelf dat je het maar mooi gedaan hebt!!

veel liefs
    Sjan  

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen