hoi meiden,
HELAAS
ook de 125E werkt niet moet nog doorgaan tot donderdag en als er dan nog niks zit wordt die voor de laatste x verhoogt naar 150E voor een week en als dat ook niet aanslaat dan wordt de behandeling afgebroken.
nou en heb het er over gehad maar IUI komen we niet voor in aanmerking nog want als er eens een goed eitje komt dan moeten we het toch "gewoon"proberen want de test na samenleving toen ws gewoon goed dussss
en nu zijn ze voorzichtig met de puregon omdat ik pco heb en dus snel kans heb op overstimulatie.
VRAAG????????? kan ik anders "eisen"om ivf want dan maakt die overstimulatie niets uit ?
want als ik nu weer eens moet gaan wachten tot ik weer eens een eisprong heb??????????????????? en dan nog "gewoon"proberen pffffffffff
zei ook tegen de gyn. WE TREKKEN HET NIET MEER
er moet nu iets gaan gebeuren want zo door blijven gaan is niks.
als we nu eens elke maand een ei hadden ipv 1x per jaar .
maar goed het is dus weer afwachten en hun willen dit wel een "kans"geven met de puregon .
maar heb zelf al besloten dat ik hierna nog 1 maand puregon probeer om het "'gewoon"te proberen en dat ze erna maar iets anders moeten gaan doen.
hopelijk werkt het zo maar ben bang van niet.
nou sorry het is een lang verhaal geworden (gaap gaap misschien)
maar bedankt voor het lezen en "luisteren"
iedereen heel veel succes verder he en ik blijv aan jullie denken en voor jullie duimen
groetjes liefs moekje