Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420502 Punctie Achter De Rug

• Auteur

Hallo allemaal,

Om 8 uur had ik de punctie. Zoals jullie weten had ik slechts 2 follikels. Nou de ellende was nog niet genoeg blijkbaar want 1 van de 2 was al gesprongen en dus weg. Ik heb snel gereageerd op de pregnyl dus volgende keer zeker eerder de punctie.
    We waren in gesprek maar ik mocht mijn verhaal niet eens afmaken want met grote spoed moest het laatste eitje gepakt worden want ze waren bang dat die er ook vandoor zou gaan. Ineens ging het dus rap. De prik door mijn baarmoederwand heen was venijnig maar goed te doen. Ik vond de punctie zowiezo goed te doen maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik maar 1 eitje had natuurlijk. Ze had hem vrij snel te pakken. Na een minuut of 10 kregen we het nieuws dat er een eitje gevonden was! JEE! Ondanks dat er 1 verloren was gegaan toch goed nieuws. Vervolgens moest mijn man zijn ding gaan doen. Toen weer wachten op die uitslag. Helaas (kon er ook nog wel bij) had ie een van zijn slechtere dagen dus was de beweeglijkheid niet zo goed. Echter wel voldoende voor deze behandeling dus we gaan nog door voor de volgende ronde.
    Eerlijk gezegd heb ik weinig hoop want tja…1 ei met matig zaad… Gevoelsmatig was dit de generale repetitie en gaat het lukken maar niet deze poging. Afwachten nu dus. Dit vind ik het allerergste. Dat afwachten tot donderdagochtend. Als het ene ei toch bevrucht blijkt en goed deelt dan wordt ie vrijdag teruggeplaatst.

lfs ing

#3194604 Quote

hoi inge

oww SPANNEND ook voor jou ga ik hard duimen

successss

groetjes moekje xx

#3194551 Quote

Ha Inge,

Fijn dat je de punctie mee vond vallen! En nu maar hopen dat dit eitje tot resultaat brengt dat er donderdag een terugplaatsing is.
    Waarna jullie de twee wachtweken in gaan! Hopend op… over 9 maanden een wondertje!!!

Veel sterkte!

Juffy

#3194552 Quote

hee Inge,

Shit zeg dat al een eitje weg was maar gelukkig waren ze nog op tijd voor die andere.

ga nu heel hard voor je duimen dat ie bevrucht wordt en je vrijdag je tp hebt!!!!!!

succes meid en denk aan je

groetjes,

bianca

#3194553 Quote

Hoi Inge,

Balen dat het ene eitje al weg was maar wel geweldig dat die andere dus goed is! En nu even een paar spannende dagen tot de terugplaatsing.

Groetjes Belle

#3194557 Quote

Hoi Inge,

eindelijk goed nieuws ik ga voor je duimen en bidden dat het mag aanslaan en dat je zometeen heerlijk zwanger mag zijn ik heb vanmorgen mijn eerste iui gehad was best spannend heb ook een hoop meegemaakt maar dat moet je maar lezen onder het stukje eerste iui gehad het was echt een rotmorgen om het maar netjes te zeggen heel veel sterkte deze week.

gr. linda

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194560 Quote

Hoi Inge

Met spanning heb ik je verhaal gelezen. 1 ei al vertrokken, balen zeg. Ik zal voor je duimen dat het overgebleven eitje je toch geluk gaat brengen.
    Goed om te horen dat de punctie je meegevallen is.

Liefs

Lydia

#3194563 Quote

Hé Inge, wat gaat het toch snel, je hebt de punctie al weer achter de rug! meid, al is het er maar één, wie weet is het wel een hele goede, ik blijf voor je duimen.

Wat ik me nou iedere keer afvraag: ik moet straks als we met IVF gaan beginnen eerst beginnen met medicijnen om de cyclus plat te leggen, om in een soort overgang te komen en daarna gaan ze de boel weer opbouwen met medicijnen. Daar heb ik jou nooit over gehoord, was dat niet nodig?

Zet hem op, hou je taai en tot horens,

Liefs, Pleun

#3194577 Quote

Hee meiden,

Ja inderdaad hopen dat het wat wordt met dat ene ei. We balen wel heel erg hoor dat er 1 al weg was en het zaad ook nog eens matig. Maargoed wat doe je eraan?…NIKS!

Hee Pleun,
    Ik heb geen medicijnen gekregen om de boel plat te leggen. Ik weet dat dit met het beleid van het ziekenhuis te maken heeft. Ik ben gewoon meteen begonnen met puregon dus het klopt dat je me er nooit over gehoord hebt! Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ze dat doen. Ik weet wel dat ze het in ons ziekenhuis bij icsi doen.

lfs ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen