Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420503 Even Voorstellen

• Auteur

Hallo iedereen,

ik heb hier l eens eerder een bericht achter gelaten, maar helaas reageerde daar niemand op. Nog maar een poging.

Ben al ee tijd bezig om zwanger te worden maar ja dat lukt niet anders was ik niet op deze site gekomen. Ben inmiddels al enige tijd bij de gyneacoloog en heb laatst een operatie gehad omdat tijdens een hsg naar voren gekomen was dat 1 eileider niet goed doorliep.

Uit de operatie is naar voren gekomen dat ik toch 80 procent kans heb om gewoon zwanger te worden, maar ja mijn hoop is eigenlijk een beetje verloren. Ben nu 2 jaar bezig.
    Misschien komt het over dat ik zeur en is het bij anderen veel erger, maar goed het blijft in mijn hoofd zitten en blijf het erg moeilijk vinden. De rest van de uitslagen waren allemaal goed, het zaad van mijn partner was goed actief en ik heb een goeie eisprong en dergelijke. Ik moet 20 november weer naar de gyneacoloog maar dan voor nacontrole van de operatie.

De laatste dagen ben ik erg verdrietig en had hoop dat ik misschien tog zwanger was maar helaas vandaag zijn de rode duivels weer gearriveerd.

Ik wil hier iedereen heel veel sterkte wensen met alles en hoop dat ik hier met lotgenoten kan chatten.

liefs sweetness

#3194555 Quote

welkom op het forum waar we niet al te graag op willen zitten. ik hoop voor je dat je gauw zwanger mag raken. ik heb vanmorgen mijn eerste iui behandeling gehad wij zijn nu 3 jaar bezig om ons tweede kindje te krijgen en onze dochter is bijna 5 maar na 4 maanden stoppen met de pil gewoon verwekt. nou bleek bij ons dat het zaad van mijn man slecht was en dat het een wonder is dat we er een hebben maar we hopen nu wel om zo zwanger te raken. ik wens je veel succes en hou ons op de hoogte hoe het met je gaat.

gr. linda

#3194556 Quote

Hoi Sweetnes,

balen dat de rode duiveltjes er weer zijn. Je wil het zo graag. Is heel begrijpelijk want 2 jaar wachten is lang. Maar blijf moed houden! Want wie weet lukt het nu idd wel makkelijker.
    Lucht gewoon je hart hier als je dat wilt. Helpt echt.

Sterkte.

groetjes Belle

#3194559 Quote

Bedankt voor de reacties…

het is wel fijn dat ik ergens me hart kan luchten. Ik woon wel samen met mijn partner maar ja mannen snappen ook niet alles, tenminste de mijne niet. En ik woon zo ´n 200 kilometer van mijn familie en vrienden vandaan dus soms is het erg eenzaam, en ja als je dan ook nog eens een binnenvetter bent….dan maak ik het mezelf wel erg lastig

maar goed we blijven hoop houden, tenminste dat probeer ik..

liefs sweetness

#3194567 Quote

Hoi Sweetness, welkom op dit forum. Tuurlijk ben je hier van harte welkom en je bent geen zeur. Als je niet snel zwanger kunt worden, is het gewoon super vervelend. Hopelijk heeft de operatie wat geholpen en wordt je nu wel snel zwanger. Heel veel succes de 20e bij de gynaecoloog, het duurt nog wel even, maar toch. En schrijf gewoon vooraf alles op papier wat je wilt weten, meestal vergeet je nl. de helft te vragen als je daar bent, dat is mijn ervaring in ieder geval.
    Laat je niet met een kluitje in het riet sturen, het is jou lichaam en daar kan je echt voor opkomen hoor!

Hou je taai!.

Gr. Pleun

#3194580 Quote

Hoihoi,
    Je bent echt geen zeur!!!! Mag je niet meer zeggen hoor!!!!
    Het is al moeilijk genoeg als je zo graag wilt en het lukt maar niet…….
    Die rotduivels ook altijd…….
    Wil je veel succes wensen hoor bij de gyn.
    Hoe komt het dat je zover bij je fam vandaan woont? Voor het werk? Inderdaad erg eenzaam lijkt me dat, maar je kunt hier altijd je verhaal kwijt hoor!!!!!
    Groetjes

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194597 Quote

Bedankt voor alle lieve berichtjes.

De reden dat ik dus zo ver van mijn familie vandaan woon is de liefde…hihi. Maar ja we zijn van plan om terug te keren, maar ja dat gaat niet zo snel. Eerst allebei een baan vinden en dat is het lastigste. Mijn partner heeft in principe al wel een baan daar en ik loop nu in een aantal sollicitatie periodes. Maar goed hopelijk ben ik vlgend jaar wat dichter bij mijn familie.

En wat ook meespeelt is dat ik hier een hele goeie aardige gyneacolog heb waar ik alles tegen kan zeggen. Dit is voor mij erg belangrijk, voor iedereen denk ik wel. Het is allemaal al moeilijk genoeg.

De 20e duurt inderdaad nog wel een tijdje en dat is erg jammer…omdat ik een beetje hoop nodig heb. Heb een hele aardige gyneacoloog die mij goed begrijpt.
    Hopelijk gaan we de 20e ook bespreken hoe het nu verder gaat. Omdat ze mij 80 procent kans hebben gegeven op een natuurlijke zwangerschap zeiden ze dat ik nog 3 tot 6 maanden moet wachten voordat we verder gaan met iets anders.

in ieder geval bedankt voor de berichtjes en jullie zullen mij nog meer hier gaan zien.

liefs sweetness

#3194629 Quote

He sweetness,
    Ja voor je liefde doe je veel haha. Gelukkig dat het goed klikt met de gyn!
    Ik moet wachten tot de 15e voor we weer naar het ziekenhuis gaan in Tilburg.
    Het is alweer bijna november gelukkig!!!! Zit je dicht bij me op de wachtbank!!
    Veel succes!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen