Hallo iedereen,
ik heb hier l eens eerder een bericht achter gelaten, maar helaas reageerde daar niemand op. Nog maar een poging.
Ben al ee tijd bezig om zwanger te worden maar ja dat lukt niet anders was ik niet op deze site gekomen. Ben inmiddels al enige tijd bij de gyneacoloog en heb laatst een operatie gehad omdat tijdens een hsg naar voren gekomen was dat 1 eileider niet goed doorliep.
Uit de operatie is naar voren gekomen dat ik toch 80 procent kans heb om gewoon zwanger te worden, maar ja mijn hoop is eigenlijk een beetje verloren. Ben nu 2 jaar bezig.
Misschien komt het over dat ik zeur en is het bij anderen veel erger, maar goed het blijft in mijn hoofd zitten en blijf het erg moeilijk vinden. De rest van de uitslagen waren allemaal goed, het zaad van mijn partner was goed actief en ik heb een goeie eisprong en dergelijke. Ik moet 20 november weer naar de gyneacoloog maar dan voor nacontrole van de operatie.
De laatste dagen ben ik erg verdrietig en had hoop dat ik misschien tog zwanger was maar helaas vandaag zijn de rode duivels weer gearriveerd.
Ik wil hier iedereen heel veel sterkte wensen met alles en hoop dat ik hier met lotgenoten kan chatten.
liefs sweetness