Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420504 Eerste Iui Gehad

• Auteur

Hoi meiden,

Het is erg snel gegaan allemaal moest zaterdagmorgen weer een echo maken eitje was groot genoeg. ik heb zaterdagavond mijn pregnylspuit gehad en vanmorgen om half 10 mijn eerste inseminatie. en zaad van mijn man was iets verbeterd 70 % was bewegelijk dus nu afwachten. maar wat was het een rotochtend. eerst om half 8 naar het ziekenhuis om het zaad weg te brengen en jahoor file. nou spullen afgegeven bij het lab. en ik naar huis wil ik de parkeergarage inlopen van het ziekenhuis mis ik een tree van de trap mijn voet klapt dubbel en vreselijk veel pijn. ik was alleen mijn man zou later komen dus ik naar de eerste hulp voet zwaar gekeusd. gaan ik een kop thee halen wordt zo beroerd als een konijn val bijna flauw dus ben opgehaald door eerste hulp met rolstoel en heb daar een poosje gelegen en om half 10 dan de inseminatie. heb nu een beetje last van mijn buik maar ik denk dat dat normaal is en de baarmoedermond stond al mooi open dus nu afwachten wel spannend.

gr. linda

#3194554 Quote

Hoi,

da ´s wel veel pech op een ochtend. Hoewel ik nog niet helemaal thuis ben in deze hoek van het zwanger worden, ben nog niet bij iui of ifv , desondanks wil ik je tog veel succes wensen met alles en hopen op goed bericht

liefs sweetness

#3194558 Quote

Hai Linda,

wat een pech, maar misschien is het wel een goed voorteken (dat de IUI mag lukken).
    Gaat het nu wel weer een beetje met je enkel? Even lekker rustig aandoen. Is misschien ook wel goed voor de zaadjes, je weet het niet he.

Sterkte,

Belle

PS wel grappig dat we met z'n 3-en online zijn!

#3194561 Quote

Hoi Linda

Wat een pech ochtend heb je achter de rug. Gaat het een beetje met je voet? Ik zal vooor je duimen dat de inseminatie je geluk gaat brengen.

Lydia

#3194566 Quote

Jee Linda, wat een ochtend, beterschap met je voet en hopelijk is de IUI gelukt!

Groetjes, Pleun

#3194570 Quote

bedankt voor jullie reacties maar mijn voet doet met lopen goed zeer gelukkig helpt mijn dochtertje me met alles en ik hou gewoon een rustdag.

gr. linda

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194584 Quote

Nou er zaten al zoveel dingen tegen dat het nu wel geluk moet brengen!!!!!!
    Succes en beterschap hoor!!!

#3194592 Quote

Jeetje meissie wat een verhaal. Heb jij weer….. Gelukkig gaat het wat beter met je voet en is de inseminatie goed gegaan en vooral dat laatste is het belangrijkste.
    Waarom produceert jouw man eigenlijk niet in het ziekenhuis? Dat scheelt in kwaliteit en hoeveelheid namelijk. Is er een speciale reden voor?
    Nu afwachten he!
    Sterkte de komende weken! Ik duim keihard voor je hoor!
    x ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen