Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420505 Mijn Punctie Ook Achter De Rug

• Auteur

Nou de mijne is ook achter de rug. Vond het allemaal erg meevallen gelukkig. Ik had 2 eitjes over en het zaad van mijn man was goed. Woensdag worden we gebeld en dan eventueel dezelfde dag terugplaatsing.

SPannend….

Nou Ing duimen maar voor ons. Allebei geen superscore, maar ja wie weet.

Babs

#3194564 Quote

Hoi Babs, ik leef ook met jou mee! Ik zal duimen voor je!

Zet hem op.

Knuffel Pleunx

#3194565 Quote

hey hey,

hoop voor je dat je goed nieuws krijgt .

Veel succes in ieder geval!!!!!

liefs sweetness

#3194575 Quote

Hee Babs!!

Gelukkig is het ons dan allebei meegevallen!! Enne de kwaliteit is belangrijker dan de kwantiteit dus we moeten gewoon van het positieve uitgaan. Wij horen helaas donderdag pas wat dus jij wordt een dag eerder uit je lijden verlost. Hoe voel je je nu? Rustig aan doen he vandaag!

lfs ing

#3194578 Quote

Hoi Babs

Ik zal voor je duimen dat de eitjes en zaadjes hun werk doen en dat je woensdag doeg nieuws te horen krijgt.

Lydia

#3194582 Quote

Hoi Babs,
    Ik duim ook mee hoor!!!!!!!!!!

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194587 Quote

Hoi,

Ik voel me verder goed, alleen wat buikpijn en een beetje suf.
    Hoe voel jij je Inge?

Liefs Babs

#3194593 Quote

Ik voel me wel goed. Ik nam eerst geen pijnstilling omdat ik dacht dat het wel meeviel maar die buikpijn was toch venijnig dus ik heb toch de zetpil maar genomen en nu is het goed te doen. Ik ben wel een moe en hangerig maar dat hoort erbij en ik heb morfine gehad dus dat voel je ook wel. Eigenlijk vind ik het meevallen. Ik heb wel besloten dat ik morgen nog een dagje voor mezelf neem. Even pas op de plaats.
    En jij?
    x ing

#3194595 Quote

Bij mij op werk weten ze van niks, dus ik heb me ziek gemeld. Ik blijf in ieder geval thuis tot en met woensdag, daarna kijk ik nog wel even.
    Even een pas op de plaats inderdaad, kunnen we wel gebruiken toch!?

Liefs Babs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen