420506 Lieve Vera
-
AuteurBerichten
-
Lieve Vera,
hoe is het er nu mee? gaat het alweer een beetje beter met je en ben je toch nog een maand aan het proberen???
denk veel aan je hoor maar ik heb het zo stervensdruk dat ik niet meer weet of ik nu moet eten of slapen.haha niet zo goed maar ja dat gaat ook wel weer over denk ik… hoop ik..vandaar dat ik niet vaak meer op het forum zit en iedereeen gaat maar verder hier met bv spuiten en ik heb het gevoel dat ik een soort "achtergelaten" wordt.. snap je wat ik bedoel.. misschien stom maar ik voel het nu even zo….
ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en de eitjes waren veeeeel te klein en nu dus woensdag terug komen voor weer een follikelecho!!!
ben nieuwsgierig wat er veranderd is..
misschien toch gegroeid????
we wachten het weer af hoor… ben zo geduldig als een engel.. haha not!!
maar het gaat mij de laatste tijd beter af mijn gedachten op iets anders te focussen en mij niet te veel op de kinderwens te focussen… ja het gaat mij beter af dan ik gedacht had.. en dat is goed even rust voor de hersenen…
en we hebben een huis gekocht en nu staat er nog niets, alleen de oude boerderij die gesloopt wordt, maar we gaan ons lekker daar op concentreren en even niet aan "iets" anders…
ik hoop[ dat alles goed met je gaat en dat je je toch nog positief voelt over alles…
ik ga mij omkleden en even sporten nu.. bah.. maar het moet..lieve Vera, ik denk aan je en hoop het beste voor je..
liefs haag
Hoi Lieve Haag,
Ik had gister nog even gekekeken of je al een bericht geplaatst had, maar dat was voor dat je geschreven hebt. En nu dacht ik, laat ik maar een bericht plaatsen, dan ziet ze het wel een keer. En nu zie ik dat je inmiddels een bericht hebt achter gelaten.
Ik snap precies wat je bedoelt. We zijn wel op de site voor als het langer duurt, maar wij zijn nog niet in de fase, en dus komen we niet mee. Het gaat over spuiten IUI enzo, en ik weet dat we die kant ook op moeten en dat hoop je niet en verwacht je niet, en ga je niet van uit, maar ja, op een gegeven moment zit er niks anders op, als je een kindje wilt.
Met ons gaat het nu eigenlijk voor het eerst eens goed. Er was goede groei. En ik ben woensdag tot en met vrijdag in het ziekenhuis geweest. En maandag (gister) weer.
Ik denk dat gister of vandaag de eisprong gaat plaats vinden en dan is het nog maar afwachten he. Over een week of 3 moet ik contact opnemen. Of met een positieve test, of als ik ongesteld ben, of als het beide niet zo is!
Dus we kunnen nu niet veel meer doen. alleen maar afwachten, dus we moeten nu samen geduldig zijn, jij en ik.En wat je zegt betreft de afstand nemen, doet het bij ons ook goed. Het gaat daardoor ook beter met ons, en daar door ook weer beter met de rest.
Het draait niet alleen maar om kinderen en dat wil je nog wel eens vergeten, maar dat hou je niet vol, en daar wordt je zelf ook niet beter van. Eerder gek!!Tja, het was een spannende week, want ik moest er vaak heen (ziekenhuis) en voor het eerst in al die tijd, was er groei. 21 x 15 x 21 mm, dus dat was een joekel voor ons doen. En aan de vorm kon je zien, dat de eisprong gister of vandaag (!) ging plaats vinden. Dus dat was eigenlijk het laatste nieuws.
Dus jullie gaan verhuizen? Want dat verhaal heb ik geloof ik even gemist.
Mijn man heeft ook een aanbieding gehad in Utrecht, maar dat doen we dus maar niet, zie dat nog niet gebeuren met mijn hele hebben en houden! (Vanuit Limburg!)Verder niet veel meer te melden, hoop dat het goed met je gaat, en hou me op de hoogte. Jij zat toch in de afwacht fase, of heb je alweer nieuws?!
Hoop dat het goed gaat met jullie en tot schrijfs/mails.
Ik denk ook aan jou, en ik vind het jammer dat er zo weinig contact is, maar ik heb dezelfde reden als jij, en snap het ook goed, ik heb hetzelfde.Ik had al eens gevraagd eventueel voor het email adres om rechtstreeks te mailen maar daar ben je misschien nog niet klaar voor, of heb je liever niet.
Maar dat is ook geen probleem. xxxxxVera
Lieve Vera,
Dus jullie hebben het druk gehad gisteren en vandaag??
……
!!!
Ik hoop dat het gaat lukken voor jullie en dat jullie heeeel snel goed en positief nieuws hebben..
fijn dat het beter gaat met jullie en fijn dat je snapt waarom ik niet meer zo heel veel op het forum zit… gelukkig heb ik morgen een afspraak voor een echo met een leuke gyn (de mijne kon niet!!) en daar kan ik net even wat meer tegen zeggen.. ik ga bijvoorbeeld eens vragen wat de volgende stappen zijn want ik heb het gevoel in het donker te zitten en niet weet waar we uiteindelijk heen moeten gaan.. mijn eigen gyn zegt niet zoveel erover en ik moet maar geduldig (daar is ie weer!! haha) moet zijn.. maar ik mag toch ook wel weten wat de plannen zijn voor de toekomst ook al duurt dat misschien nog heeeeel lang? of niet?Ik snap dat verhuizen een hele toestand is voor jullie vanuit limburg naar Utrecht… wel weer een heel gedoe ja..
gelukkig gaan wij verhuizen zonder verhuiswagen want het nieuwbouw huis wordt op steenworp afstand gebouwd hiervandaan.. ok als je goed kunt gooien dan.. haha het zal denk 250 meter hiervandaan zijn.. ideaal, geen gedoe met in en uitladen.. maar de hele buurt ziet wel elke keer een kast en dan weer een bed en dan weer een tafel oid voorbij schuiven.. haha wel grappig ze gaan precies meemaken wat er in het huis komt.. haha denk ik wel koddig om te zien..
maar dat is pas over een anderhalf jaar!! het moet nog gebouwd worden en de start gaat beginnen ongeveer maart of mei volgend jaar!!! dus is het klaar een jaar later!!
kunnen we nog lekker sparen en nog even verzinnen hoe we de binnenkant willen doen.. weet ik al een beetje maar we hebben nog tijd zat daarvoor….Mijn emailadres is: hagar@jp-hagar.nl…..
voor als je wilt schrijven… beetje moeilijk om te geven omdat "iedereen" het nu weet maar dat risico moet ik maar nemen dan he? Niet dat het geheim is maar toch.. jij snapt mij wel denk..
Ik ga nu naar een vriendinnetje met haar dochtertje en dan lekker thee leuten..lieve vera, succes en ik hoor je wel weer op mijn eigen email..
ik denk aan je en hou je taai…
liefs haag
Hoi Haag en Vera,
Ik breek even in bij jullie briefwisseling. Ik vind het altijd zo mooi hoe jullie elkaar steunen met lange verhalen. Jullie hebben inderdaad een ander verhaal en wachten veel…..nog geen spuiten en hopelijk is dat ook helemaal niet nodig. Ik ben zelf ook niet aan het spuiten, maar dat komt nog wel helaas……
Wilde jullie toch heel veel succes en geluk wensen!!!!!!
Hoi Deez,
Bedankt voor je lieve mailtje, leuk dat er dan toch meer mensen meelezen, en op reageren.
Dat mag natuurlijk altijd. Er zal bij andere ook wel herkenning zijn.
Dus jullie moeten helaas ook aan ivf gaan beginnen?
Wij moeten nu dus afwachten en als de ongi komt proberen we het denk ik nog een maand met clomid. Als dat weer succesvol is (groeit in tegenstelling tot de vorige maanden) dan gaan we gewoon nog een keer voor de tabletten. Als het resultaat hetzelfde als de andere maanden is, gaan we voor ivf-isci.
En als we dan toch aant wachten zijn (tot we aan de beurt zijn) dan zouden we nog een maandje tabletten kunnen doen. Maar of en hoe en wat dat zien we wel als de tijd daar is, en kijken hoe het met ons gaat, en hoe we ons voelen.Wat een toestanden he. Ik lees ook niet meer zoveel mee. Want je kunt er echt in opgaan, en in vast blijven hangen. En afstand nemen kan ook geen kwaad.
Succes verder en tuurlijk steunen we elkaar, we zitten tenslotte in hetzelfde bootje!!
Groetjes en veel liefs Vera x
Hoi Haag,
Het is wel zo eerlijk om mijn adres dan ook even te geven.
En ik zal je zeker terug mailen op je prive adres!
Als je dat tenminste goed vind.
helcel@worldonline.nlEn inderdaad vind ik gewoon dat ze je moeten zeggen in het ziekenhuis,
waar je aan toe bent, en ook zeker wat je moet verwachten.
het is een stuk prettiger als je een leuke en goede gyn hebt,
dat je in ieder geval het gevoel bent geen nummer te zijn.
Maar een klant, een persoon. Ik snap goed wat je bedoelt.
Maar we zitten tenslotte in hetzelfde bootje, en toch
zijn alle situaties zo verschillend.
En zijn er maar een paar mensen die overeen komen,
en zoals wij hetzelfde meemaken.
Succes vanmiddag en hou me op de hoogte.x Vera en tot mails. Ben eens benieuwd of dat gaat werken!
Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
lieve Deez,
lief dat je dat zegt over vera en mij… vind het zelf ook bijzonder eigenlijk!!
uiteraard wens ik jou ook alle geluk van de wereld en dat ook jij snel je wens in vervulling ziet gaan..
maar ik blijf nog wel rondhangen hier hoor… vind het wel gezellig zo met zijn allen!!succes en liefs van haag
-
AuteurBerichten
Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen