Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420509 Wat Een Baaldag Vandaag Mijn Traanbuisjes Doen Het Nog Heel Goed

• Auteur

He meiden,

Ik moet even van mij af praten. was vandaag op mijn werk. Kwam er een collega naar mij toe. Zij heeft een half jaar geleden een miskraam gehad. Ze vroeg aan mij hoe het afgelopen weet in het ziekenhuis was gegaan. Alles uitgeled. Schrok ze wel van. Toen ze mijn kamer uit wilde lopen, deed ze de deur dicht. Ze keek mij aan en wilde wat gaan zeggen. Ik was haar voor. Ik zei je bent zwanger!! Ja zegt ze. Ik gunde het haar zo, maar ik kon eht niet tegen houden. Ik heb zitten janken als een klein kind. Kon niet ophouden. Toen zei, dat ze het zo moeilijk vond om mij het te vertellen, maar ze wilde niet dat ik het via andere zou horen. Heb tegen haar gezegd dat ik dat karakter vond maar dat ik het nu gewoon even heel moeilijk heb. Niet om haar, maar tja waarom eigenlijk. Kan het niet zo goed uitleggen. IK was blij voor haar, want ze is wel zwanger na die miskraam, maar ik voelde mij zo ellendig. Heb een paar rondje gelopen over de parkeerplaats. Elke keer kwamen er collega's naar mij toe van GAAT HET WEL??? En daar ging ik weer. In ieder geval zijn mijn traanbuisjes goe gespoeld!!

Uiteindelijk ben ik maar naar huis gestuurd en ben bij mijn mannetje in de armen gevallen. En daar gingen ze weer de TRANEN!!

Het gaat nu al een stuk beter. Ik kan er toch niets aan veranderen.

De wereld is niet altijd even eerlijk, al gun ik het iedereen, maar mezelf het meest. hahaha.

Meiden dank je wel voor jullie "luisterend oor".

Inge en Babs heel veel sterkte de komende dagen. Ik duim voor jullie!!!

Liefs Roel

#3194598 Quote

hey

ja dat soort dingen zijn altijd erg vervelend. Is gewoon moeilijk….ik wil je in ieder geval erg veel sterkte wensen, en ook voor ons komt het wel!!!

just keep up the positive thinking, hoewel dat heel moeilijk kan zijn.

liefs sweetness

#3194599 Quote

Hee Roeltje,

Wat naar zeg! Dit soort dingen horen er helaas bij. Sterkte meid!!!!!
    lfs ing

#3194610 Quote

Hey meid, wat rot nou! Maar wel lief dat ze allemaal zo meeleven. En ja laat het maar komen en gooi het er maar uit.

Laat jezelf maar een beetje verwennen (chocolade, snoep, videootje, lekker niks, diep onder je dekbed kruipen etc)

Sterkte ,

groetjes Belle

#3194632 Quote

He Roeltje,
    Aaaah meis, heb met je te doen hoor……….
    Schrijf lekker van je af, wij lezen wel. Knuffffffff!!!!!

#3194634 Quote

hoi

ik weet hoe je je voelt. ik heb het net twee weken geleden gehad bij ons was het mijn man zijn nichtje. en je gun hun alle geluk met hun kleine en ben blij voor hun
    maar zelf zit je er al langere tijd op te wachten dat het een keerje lukt en niet fout gaat.
    en dan kan je alleen maar huilen en veel praten ik heb veel gepraat met me ouders en schoonouders en man. dat helpt echt. en hier je verhaal doen ik ook heel fijn.
    ik wens je de komende dagen veel sterkte want ikheb er 5 dage overgedaan dat er geen tranen meer kwamen

groetjes janette

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194670 Quote

heeej Roeltje,

Kon mijn tranen bijna niet bedwingen bij je verhaal. Het is allemaal zo herkenbaar. Maar je hebt wel top collega's!!!! daar bof je mooi mee. Hoop dat het inmiddels iets beter met je gaat!

veel liefs
    Sjan

#3194675 Quote

He Roeltje,

Wat herkenbaar zeg. Sommige mensen houden er gelukkig rekening mee maar sommige mensen gooien het er zomaar uit zonder ook maar 1 sec rekening te houden met jou gevoelens.
    Ik heb het zelf ook een paar keer gehad dat ik in huilen uitbarstte dat zulk nieuws. Dat zal helaas wel blijven zolang we niet zwanger zijn.
    Maar je boft wel met zulke lieve collega's, ze houden echt rekening met jou gevoelens, echt TOP.

Kruimel

#3194717 Quote

Hoi Roeltje

Erg herkenbaar allemaal…helaas…voor ons allemaal….
    Laat het in ieder geval maar lekker over je heen komen en huil het er maar uit want zulke gevoelens opkroppen werkt ook niet in ons voordeel…
    Af en toe even goed huilen lucht gewoon op….

Zelf ook afgelopen week een collega bij me gehad…
    Ook persoonlijk…dus ja karakter…ze is zwanger van een tweeling….
    Ben ook heel blij voor haar…maar hadden wij het ook maar een keertje…
    En eergisteren is mijn schoonzuster bevallen…van een superlief klein dochtertje…
    Dan heb je het in je armen en dan is het slikken……

Maar ja… de wereld gaat door he?
    We kunnen ons er alleen maar bij neerleggen met wat tranen erbij….

Sterkte meis!
    En natuurlijk gewoon succes voor de volgende poging he!
    Het komt een keer goed voor ons allemaal…

Liefs Linnepinnie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen