Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420511 Eitje Is Bevrucht

• Auteur

Hallo allemaal,

Vanochtend vroeg hoorden we dat de moeder van een vriendin is overleden dit weekend(dit is dus niet het goede nieuws) en dat ze donderdag om half 11 wordt begraven. Daar willen we graag bij zijn uiteraard maar we krijgen om diezelfde tijd de uitslag van het ziekenhuis. Tevens staan er 2 teambuildingsdagen gepland van mijn werk op donderdag en vrijdag. ERRUG lastig qua planning dus. Nu weet ik dat als er geen bevruchting optreedt dat dit dezelfde dag al duidelijk is dus wij hadden zoiets waarom dan wachten tot donderdag en met allerlei planningstechnisch gedoe zitten. Ik bedoel let's face it…. hoe groot is de kans dat dat ene ei het gered heeft met het deze keer matige zaad!?   Ik dus gebeld naar het ziekenhuis. Verteld hoe en wat en dat we het dan maar liever meteen hoorden zodat we verder kunnen hoe slecht het nieuws ook is. Komt er een dame van het lab aan de telefoon en die zegt: HIJ IS BEVRUCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! Ok we zijn er nog lang niet want de celdeling moet ook nog goed zijn maar we zijn nu toch wel weer een hele grote stap verder!! Ok het planningsgebeuren is niet opgelost maar nu weten we in ieder geval dat we het met een reden doen.   DIT IS GOED NIEUWS!!!

Lfs ing

#3194612 Quote

Hoi Inge,

wat een goed nieuws!!! ik wilde net een stukje schrijven en toen zag jou bericht! Geweldig. Nu maar  hopen dat het zich verder gaat delen.
    Wel vervelend dat er iemand overleden is. Sterkte bij de begrafenis.

Maar voor de rest duim ik voor je!!

groetjes Belle

#3194614 Quote

Hoi Inge

Goed nieuws zeg dat het eitje bevrucht is, nu hopen dat het doordeeld. Gecondoleerd het met het overlijden van de moeder van je vriendin.
    Ik hoop dat het eitje goed zijn/haar best gaat doen.

Lydia

#3194616 Quote

hoi inge,

ik wens je heel veel succes ga zeker hard voor je duimen

en heel veel sterkte gewenst.

groetjes x moekje

#3194622 Quote

He Inge,

Lees net je bericht. Wat goed zeg!! Zijn er toch nog engeltjes op deze wereld!!

Succes nog deze week!

lfs

Roel

#3194623 Quote

Ha Ing, wat een super nieuws zeg, stap 2 is dus ook gelukt, als dit geen voortekenen zijn…………..ik blijf duimen en leef erg met je mee! Succes met wachten!

Knuffel, Pleun

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194626 Quote

joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee je bent weer een stapje verder.

succes en natuurlijk ook veel sterkte met alles

groetjes,

nikita

#3194630 Quote

Hoihoihoi!!!!!! Dat is weer een stapje verder!!!!!!! Maar we blijven stug doorduimen hoor!!!!

#3194639 Quote

Zie je wel Inge!!!

Bij jullie komen de positieve dingen nooit alleen (nu weer het overlijden), maar  het komt  wel!
    Nu nog de deling, dan moet het toch echt gaan lukken!

Liefs Astrid

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen