Hallo allemaal,
Vanochtend vroeg hoorden we dat de moeder van een vriendin is overleden dit weekend(dit is dus niet het goede nieuws) en dat ze donderdag om half 11 wordt begraven. Daar willen we graag bij zijn uiteraard maar we krijgen om diezelfde tijd de uitslag van het ziekenhuis. Tevens staan er 2 teambuildingsdagen gepland van mijn werk op donderdag en vrijdag. ERRUG lastig qua planning dus. Nu weet ik dat als er geen bevruchting optreedt dat dit dezelfde dag al duidelijk is dus wij hadden zoiets waarom dan wachten tot donderdag en met allerlei planningstechnisch gedoe zitten. Ik bedoel let's face it…. hoe groot is de kans dat dat ene ei het gered heeft met het deze keer matige zaad!? Ik dus gebeld naar het ziekenhuis. Verteld hoe en wat en dat we het dan maar liever meteen hoorden zodat we verder kunnen hoe slecht het nieuws ook is. Komt er een dame van het lab aan de telefoon en die zegt: HIJ IS BEVRUCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! Ok we zijn er nog lang niet want de celdeling moet ook nog goed zijn maar we zijn nu toch wel weer een hele grote stap verder!! Ok het planningsgebeuren is niet opgelost maar nu weten we in ieder geval dat we het met een reden doen. DIT IS GOED NIEUWS!!!
Lfs ing