Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420516 We Gaan Ervoor

• Auteur

hallo allemaal,
    Ik ben nieuw hier en heb me net aangemeld. Het is fijn om te weten dat we niet de enigste zijn met een "probleem". We hebben in september te horen gekregen dat we in aanmerking komen voor icsi. Binnenkort krijg ik mijn eerste spuitles en dan gaat het allemaal gebeuren….ik vind het best eng.
    Ik ben een beetje angstig voor de hormonen, hoe ga ik daar op reageren, en op de punctie.
    Maar goed……..we weten waar we het voor doen!!!!
    Het heeft nu ook lang genoeg geduurd, we zijn inmiddels al 5 jaar "bezig". En nog steeds niets…….helaas. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe en we hopen op een hele goede afloop!!!!!

#3194636 Quote

Hoi Pitty!!!

hier helaas!!! Jee al 5 jaar bezig, hoe houden jullie dat vol zeg……Heb veel bewondering voor jullie zeg…………Wens ook jullie veel succes.
    (Wij krijgen 15 nov wat het gaat worden, IVF of ICSI)

#3194637 Quote

Hallo Pitty!

Jullie staan dus aan de vooravond van icsi. Ik hoop echt dat dit jullie wens in vervulling zal laten gaan. Probeer samen sterk te zijn en het over je heen te laten komen.

Wij zijn 4 jaar onderweg en zitten nu midden in de eerste ivf poging. De punctie heb ik gisteren gehad. Als je meer wil weten ben je welkom om mee te lezen op mijn weblog.

http://wensweb.web-log.nl/

Succes met alles!
    lfs ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen