Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420517 Pffffffff

• Auteur

Ik kan het haast nog niet bevatten..

Ik zou bij volgende menstruatie bellen naar gyn en dan voor eisprong geopereerd worden.
    Mijn man zijn zaad zou onderzocht worden.

ze zouden in ieder geval alleen maar kijken omdat ze bang zijn meer kapot te maken aan de ene eileider ..

En nu??

Nou maandag of woensdag was NOD, zouden dinsdag zaad inleveren, maar ik had al het idee dat het niet zover zou komen….

Maadnag middag test gehaald….ik durfde de uitslag niet af te wachten, en was bang dat ik mezelf weer voor ge gek hield, terwijl ik er eigelijk pas maandag overnadacht zwanger te kunnen zijn….

En ja hoor ….. nadat ik aard geschild had ben ik naar wc gelopen….en 2 strepen!!!!

Echt een wonder, en ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten….pfffffffffffffffffffffffff.

Meiden ik gun het jullie ook van harte en strooi bij deze heel veel *********************************************

#3194648 Quote

JEEEEEEEEEEEEEEEE dat is eens GOED nieuws en daar kunnen we hier geen genoeg van krijgen!!! Geniet ervan hoor!!!!!

lfs ing

#3194651 Quote

hoi

GEFELICITEERD

echt super, geniet er lekker van

groetjes xx moekje

#3194652 Quote

Ohhhh, wat een super goed nieuws!!!!

Geniet er van!

Juffy

#3194654 Quote

Gefeliciteerd!!!!!!!

Vergeet geen glitters te strooien haha!!!!

#3194660 Quote

Dit soort nieuws moeten we hier veel vaker  hebben! Je zult wel door het dolle heen zijn, geweldig!
    Geniet er lekker van, je hebt er lang genoeg op gewacht (wij allemaal wel hier hoor, haha)!

Liefs, Saartje

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194736 Quote

ooo meiden ik strooi bij deze allemaal glitters   ************** ******* ****** ******
    En nog veel meer 🙂

Ik bevat het nog haast niet!
    Ben best wel trots dat het toch nog ff gelukt is! Zo onverwachts, gek he….

Ik ben errug moe, en regelmatig misselijk moet snachts al plassen tussen half 5 en 6 (sinds 2 dgn voor nod al) ben supervergeetachtig, maar het geeft mij allemaal niks!!!!!!!!!

Ik ben zoo gelukkig!

Ik wens jullie dit echt van harte toe meiden!!!!!!!
    Meer dan dat deze woordjes betekenen….

#3194764 Quote

waaauuuuuuuuuw, wat enorm goed!!!!!!! Heel erg gefeliciteerd!!!!

veel liefs
    Sjan

#3194772 Quote

Wat lees ik nou, had je berichtje nog helemaal niet gezien, schaam, schaam.

GEFELICITEERD meid, wat goed joh, toch nog spontaan, beter!!!!!!!!!
    Geniet er met volle teugen van en volgend jaar heb je een mooie gezonde beeb in je armen.
    Nu op naar je 1ste echo.

Kruimel

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen