Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420519 En Maar Wachten Duurt Zo Lang Dag

• Auteur

Hoi, hoi,

Vandaag heb ik een dag dat ik erg ongeduldig wordt van al die tijd die ik moet wachten tot die zwangerschapstest!
    Afgelopen donderdag hebben ze twee embryo'tjes teruggeplaatst. Nu moet ik nog twee weken wachten… (alhoewel deze week op de helft is)
    Ik weet dat er hier meer zijn die samen met mij op dat beroemde "wachtbankje" zitten, maar vandaag lijkt het extra lang te duren.

Ben ook nog niet aan het werk i.v.m. kans op een overstimulatie en dus zit ik op de bank te lezen of maar weer een dvd'tje.
    Heb de afgelopen week al 5 boeken uit gelezen… Eng he?!
    Hoop dat ik volgende week weer langzaam aan hier en daar kan gaan werken.

Meiden die met mij in hetzelfde schuitje zitten,
    Heel veel sterkte de komende weken! Veel duimen!

Liefs,
    Juffy

#3194655 Quote

Hoi Juffy,
    Helaas duurt wachten lang ja…….En dan ook al 5 boeken uitgelezen?……..
    Is winkelen niks voor je? Ik blijf hier regelmatig rondhangen, is ook ver van de kast met de snoepjes. Pc staat op zolder haha.
    Het is allemaal wel spannend zeg……veel succes in ieder geval!!!!!

#3194656 Quote

Hey meid,

Wat vervelend. Ik zit nog niet op het wachtbankje. Hou je niet van knutselen of zo? Iets leuks maken voor de herfst. Lekker op bezoek bij vriendinnen, zussen, broers, moeders, schoonmoeders. Ik noem maar wat.

Ik zal weer hard voor je gaan duimen de komende dagen. En dat die 2 mupkes maar blijven plakken.

Veel liefs
    Nicole

#3194657 Quote

Hoi Juffy,

Hier nog zo iemand op het rottige wachtbankje.. ik ben dan wel niet thuis maar ben ook niet echt productief op werk zullen we maar zeggen. Benieuwd wat m'n baas ervan vindt dat ik overdag op dit forum zit .
    Ik merk wel dat sommige dagen beter gaan dan andere. Heb vandaag dus ook een mindere… Ik mag a.s. vrijdag testen na IUI 5, maar ik voel al vanalles rommelen in m'n buik (negeer het zoveel mogelijk) dus ik denk dat deze poging ook mislukt is..
    Doe rustig aan en gewoon lekker lezen hoor! Kan je nog een goed boek aanraden? Ik heb laatst de Vliegeraar gelezen…. mooooi! Wie weet een leuke tip.

Groeten, Saartje

#3194666 Quote

Heeeeeeeeee juffy!!

WAT BALEN he die wachtweken!! Pfffffffffffffffffff!! Ik had het moeten weten zeg! Ik zit al 3 dagen thuis en msn me ziek dus we hadden gewoon een msn marathon kunnen houden! hahahaha! Je mag me toevoegen hoor als je ook een msner bent.
    inge12474@hotmail.com

Sterkte meid!
    lfs ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen