Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420520 Die Stomme Wachtbank Ook

• Auteur

Hoi dames!

Ik moet ook even klagen, hoor.. Zit inmiddels op het puntje van de wachtbank, vrijdag weet ik of IUI nummer 5 gelukt is. Er rommelt vanalles in mn buikje dus heb zo'n vaag vermoeden dat het niet gelukt is. Elke 10 minuten naar de wc om te checken.. jullie kennen het wel.
    Deze maand valt het me wel zwaarder dan andere, ben er vrij somber over (misschien omdat ik bijna door mn IUI pogingen heen ben). Heb veel zwanger-nachtmerries gehad (heel vervelend!) en ben er echt enorm mee bezig. En BAAL DAARVAN!
    En heb zo sterk het gevoel dat ik van eisprong naar eisprong leef, van menstruatie naar menstruatie. De maand is echt opgedeeld in 2 helften: de ziekenhuis-en-spuiten weken en de wachtweken.
    Sorry, ik moest het even kwijt (en dat onder werktijd haha).

Nog een paar dagen… tiktaktiktak…

Succes weer allemaal!

Liefs, Saartje

#3194664 Quote

Heeeeeeeee Saartje!!! Laat je niet gekmakuuuuuuuh!!!!! Hoe goed we ook ons best doen om te voelen…het is eigenlijk onmogelijk om een voorspelling te doen over wel of niet zwanger zijn. Ik ben zwanger geweest en ik was ervan OVERTUIGD dat ik ongi ging worden. Helaas weet je het vrijdag pas zeker.
    Ik wens je heeeeeeeel veeeel sterkte op de wachtbank en ik hoop dat dat gerommel in je buik een goed voorteken is!
    x ing

#3194678 Quote

Hoi Saartje,

Toen ik mijn 1ste IUI had gehad heb ik er op mijn NOD een testje tegenaan gegooid. Niet omdat ik dacht zwanger te zijn maar omdat ik van die onzekerheid af wilde zijn. Ik dacht; als ik nou zie dat hij negatief is dan kan ik stoppen met zenuwachtig zijn en gewoon rustig wachten op mijn ongie. Maar hij was hardstikke positief. En ik voelde helemaal niets. Je hoeft echt niet altijd wat te voelen.
    En een zwangerschapskwaaltje van de 1ste wkn is een soort menstruatie pijn, dus het kan nog alle kanten op gaan.
    Probeer een beetje positief te blijven denken, is moeilijk hoor, ik weet het,  maar het gerommel kan ook een goed teken zijn. Een vrouwenlichaam is raar, erg raar.

Succes met de laatste wachtdagen.
    Ik   voor goed nieuws.

Kruimel

#3194715 Quote

Hoi Saartje,

Klaag maar leeker hoor! Daarom zijn wij hier met zijn allen…
    De laatste wachtweek is altijd de ergste…Je voelt gerommel….lijkt of   dat je ongesteld   gaat worden..maar aan de andere kant weet je dat het gerommel ook een andere betekenis kan hebben..
    Maar daar durven we weer niet in te geloven….
    En de uren tikken maar door…..
    Vandaag is dus jouw spannende ja/ nee dag….
    Ik ben heel benieuwd en hoop zo dat je na 5 pogingen het geluk aan jouw kant mag hebben!!
    Ik denk aan je!
    De duimen draaien!

Succes!

Liefs Linnepinnie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen