Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420522 Hormonen Zijn Behoorlijk Aanwezig Ben Een Gemene Vrouw Grrrr

• Auteur

Afgelopen maandag hadden we de eerste meting. Het zag er allemaal goed uit. Er ligt een eitje in mn buik klaar om nog groter te worden. Het eitje was 11 a 12 mm dus klaar om door te groeien. Vandaag de tweede meting gehad, hij is nu 13, 5 en groeit gestaag. De afgelope dagen   ben ik echt een vervelende vrouw geweest…….het ene moment ben ik een hormonster en maak flinke ruzie met mn man………en het andere moment een schreiende vrouw….Heb gisteren   een warme douche genomen en flink staan huilen. De hele avond door kon ik in huilen uitbarsten. Zo'n intens gevoel heb ik dan…Lekker geknuffeld met mn man om daarna als een blok in slaap te vallen.    Gisteren en vandaag ging het weer iets beter. Hormonen stromen nog flink door mn lichaam maar het is te handelen…….hahahaha word af en toe gek van mezelf…….Tja de weg naar onze droom zit raar in elkaar.Ik heb daarom besloten om drie boeken te schrijven met als hoofdtitel: In de ban van het ei…….

deel 1: het hormonster

deel 2: de schreiende vrouw

deel 3: de afdaling

Veel liefs
    Sjan

#3194681 Quote

hoi sjan,

wat herkenbaar… die gierende hormonen.
    ik ben ook met regelmaat wisselend van stemming.
    huilen, lachen, opvliegerig.
    ws. een combinatie van de clomid en van de spanning /onzekerheid waar je al een tijdje in zit.
    mijn man weet soms ook niet wat hij met me aan moet.
    wij zitten in onze eerste iui traject.
    ik had afgelopen maandag ook mijn 1ste meting.
    de grootste was 10.
    er zaten er meerdere maar het is maar de vraag of die ook door groeien.
    wanneer heb jij  je  volgende (3de) meting?
    voor je gevoel gaat het doorgroeien veel te langzaam hé?

suxes, groetjes.
    jana.

#3194685 Quote

ik ben afgelopen maandag begonnen met puregon en hier is het ook halen en brengen . Wij hebben eigelijk nooit woorden maar nu….ben blij als het straks weer voorbij is .

#3194708 Quote

Hoi Sjan,

Wat vervelend dat je zo'n last van de Puregon hebt.
    Ik spuit ook Puregon maar ik heb er gelukkig weinig last van. Ik gebruik na de IUI 2 wkn Progestan bolletjes. DAAR ga ik van op mijn kop staan. Ik ben dan Jantje lach, Jantje huil, ik ben echt een verschrikkelijk monster tegen mijn man, hij hoeft maar naar me te kijken en ik vreet hem al op (niet in positieve zin). Hij loopt 2 wkn lang met een heeeeeeeeeele grote boog om me heen want als hij te dichtbij komt…………………..
    Maar ja, we doen het ergens voor, ff volhouden maar.
    Ja, ik ben ook een monster.

Kruimel

#3194709 Quote

Geef er niet aan toe, Laat je NIET gekmaken, Spreek ze eens goed toe die hormonen, Maak je sterk en niet te vergeten GIRLPOWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!
    Enne als bovenstaande niet helpt tja ga dan maar boeken schrijven….

(ik snap de schreiende vrouw en de afdaling niet? Heb ik hem gemist deze keer?)

x ing

#3194767 Quote

'haaa Ing,

Het hormonster spreekt voor zich…..nadat ik een monster ben geweest krijg ik huilbuien………..deel 2 na de huilbuien gaan de zaadjes zwemmen en als we mazzel hebben daalt het eitje….richting baarmoeder……deel 3…………….hihihi.

Niets gemist hoor……..

knuf
    Sjan

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194771 Quote

AHA!! hahahahaha! NEEEEEEEEEEE NU SNAP IK HET HOOR!!
    X ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen