Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420523 Morgen Half 9 Uitslag

• Auteur

Morgen half 9 horen we of ons enige ei wat bevrucht ligt te wezen in het ziekenhuis ook echt gedeeld is in minimaal 8 cellen en dus teruggezet kan worden. Nu het zoooo dichtbij komt beginnen we toch wel een beetje de zenuwen te voelen. Niet alleen omdat de poging mislukt is als het niet gedeeld is  maar ook omdat het heel veel gaat zeggen over de kwaliteit van het ei en of het zinvol is om verder te gaan met behandelen ofdat het kwalitatief zo slecht is dat we geen kans meer maken. Best eng dus. We worden om half 9 gebeld en blijven er samen even voor thuis.

DUIMEN MEIDEN ALSOF JULLIE LEVEN ER VANAF HANGT! IK HEB HET NODIG! NU MEER DAN OOIT! IK HEB ER MAAR 1!!!!!

x ing

#3194673 Quote

He Inge,

Ik ben nog steeds hard voor je aan het duimen hoor, .
    Je hebt nu zoveel stappen overwonnen, deze gaat je ook lukken. Nu ook nog de innesteling en het blijven zitten en je bent er.
    Ik word helemaal zenuwachtig voor jou.
    Ik zal aan je denken morgen.

Kruimel

#3194674 Quote

zal voor je duimen     sterkte groetjs gp

#3194677 Quote

Hoi Inge,

wat spannend ik zal zeker voor je duimen en hoop morgen te lezen dat je een afspraak hebt gemaakt voor de terugplaatsing. nog even een paar zenuwuurtjes ik hoop dat jullie nog kunnen slapen vanacht. heel veel succes en ik zal aan je denken.

gr. linda

#3194679 Quote

He Inge,

En de nacht een beetje doorgekomen?
    Nog een uurtje meid en dan is deze spanning voorbij en dan maakt het hopelijk plaats voor de verschrikkelijke wachtweken.
    Ik heb het kaarsje al weer voor je branden en hoop dat het werkt en je weer een stap dichterbij komt en dan is het precies zoals je zelf al zei, dan heb je evenveel kans als iemand met meerdere eitjes.

Heel veel succes en sterkte meid ook voor je vriend en ik hoop dat je snel weer met goed nieuws komt !!!!
    Dikke knuffel Nicole.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen