Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420524 Innesteling Voelbaar

• Auteur

hallo allemaal
    ik was even nieuwsgierig of je de innesteling kunt voelen? Heb 4de iui achter de rug en volgens de berekening op babybrabbel had ik afgelopen weekend de innesteling.
    Nu wil het stomme toeval dat ik het weekend enorme buikpijn had kramperig gevoel was er beroerd van.Ja,je gaat van alles denken natuurlijk in de wachtweken(zucht),dus vandaar mijn vraag misschien zijn er meer.
    Moet morgen bloedprikken voor de uitslag dus nog een paar dagen (weer dat weekend ertussen)en dan weten we weer meer. Moet zeggen wordt wel steeds moeilijker om positief te blijven.groetjes gp en suc6 en sterkte voor iedereen

#3194676 Quote

Hoi GP,

Ik ben na mijn 1ste IUI zwanger geweest, maar ik heb geen innesteling gevoeld. Maar ik denk dat het wel kan, heb het alleen nog nooit van iemand gehoord of gelezen.
    Ik hoop voor je dat het idd een innesteling is geweest wat je hebt gevoeld.

Kruimel

#3194716 Quote

Hoi GP

Het kan volgens mi wel….maar heb er zelf ook geen ervaring mee…
    Weet wel dat je wat bloedverlies kan hebben rond de innesteling…enkele daagjes roze achtig….maar dat hoeft ok niets te zeggen…dat kan ik je wel uit ervaring zeggen!
    Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen de komende dagen!!
    Hopelijk was het bij jou een innesteling!

Liefs Linnepinnie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen