Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420525 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Auteur

YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES!!!!
    Om 8 uur ging de telefoon! Het ziekenhuis belde ons als eerste omdat ze wisten hoe erg we in de stress zaten aangezien er maar 1 eitje was. De dame aan de telefoon zei: ik bel u om te zeggen dat er een embryo is ontstaan en dat u morgen om 14.00 uur verwacht wordt voor de terugplaatsing! Ik ben spontaan gaan janken en heb dat mens wel 10 keer bedankt. Vervolgens mijn moeder gebeld en ook die jankte alle stress van de afgelopen nacht eruit.
    Ik heb gevraagd hoeveel cellen het eitje had maar daar kon ze niks over zeggen. Het voldoet aan de normen was de boodschap en meer informatie krijgt u morgen. Maargoed goed genoeg dus!
    Jullie begrijpen…MIJN DAG KAN NIET MEER STUK!!!!

X Ing

#3194705 Quote

HEEEEEE MEIDEN!!!

Wat SUPER dat jullie massaal hebben gereageerd! Ik heb de HELE dag op wolken gelopen hoor! Vanochtend was het nog ff stressen hoor. Om 04.00 uur al wakker en stijf van de stress. We realiseren ons ook maar al te goed dat we er nog lang niet zijn maar het is al zooooo fijn dat we zover zijn gekomen!

Bedankt weer lieffies voor alle kaarsjes, steun en lieve woorden!
    x ing

#3194683 Quote

Jippie!!!!!!!! Zit hier ook met tranen in mijn ogen en kippenvel je berichtje te lezen.
    OOooohhhh meis wat een geweldig bericht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geen woorden meer!!!!!
    Knuffffff

#3194684 Quote

ik begin spontaan te brullen ,whaaaa die hormonen ook pfieuw wat een nieuws en daar doen we het toch allemaal voor .

Heel veel plezier morgen met de terugplaatsing en succes in de wachtweken

#3194686 Quote

Ik sluit me bij de andere meiden aan. Ik moet even een traantje wegpikken. Ik volg je verhalen ookal ZO lang dat ik gewoon echt met je meeleef. Wat spannend zeg! Ik blijf je volgen.

Dikke kus F.

#3194687 Quote

he inge,

SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    ben vandaag helemaal gelukkig mede door jou goede nieuws

echt GEWELDIG

het is jullie gegunt

SUCCES

groetjes liefs moekje

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194689 Quote

Zo, als dit geen voortekenen zijn………wat een super goed nieuws zeg, echt geweldig, heel veel succes morgen!!!!!!!!!

Liefs, Pleun

#3194690 Quote

Jeetje Inge, wat een geweldig nieuws!!!!
    De rillingen lopen over mijn rug, wat ben ik blij voor jullie.
    Ik wens jullie morgen vooral heel veel plezier, want het is zoiets bijzonders de tp.
    Want vanaf dat begin ben je gewoon zwanger en dan beginnen de slopende wachtweken. Ik blijf natuurlijk volop voor je duimen dat het blijft zitten.

Dikke knuffel Nicole en je hebt me en goede dag bezorgt.

#3194691 Quote

HE MEID DIT IS SUPER NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik word hier helemaal blij van.
    heel veel succes morgen en sterkte de komende 2 weken.

veel liefs wilma

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen