Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420529 Ing We Gaan Ervoor

• Auteur

YESSSS
    Bij mij zijn allebei de eitjes bevrucht en gister zijn ze  teruggeplaatst. Echt retespannend nu zeg.

ING we gaan ervoor hoor. Die twee weken komen we wel door en dan gaan we er gewoon vanuit dat we allebei een positieve test hebben……..DUIMEN MAAR.

Ik kan niet vaak hier verschijnen, want mijn eigen PC is kapot en ben even afhankelijk
    van andere computers.

Liefs Babs

#3194706 Quote

Hoi Babs,

Hardstikke goed joh, dat alle 2 de eitjes terug geplaatst konden worden.
    Nu maar hopen dat er tenminste 1 blijf zitten.
    Ik wens je heel veel sterkte met deze 2 hele lange wachtwkn. Ik kom vanaf vanmiddag gezellig bij jullie op het bankje zitten. Vanmiddag heb ik mijn 4de IUI.
    Ik ga hard   voor je.

Kruimel

#3194711 Quote

JEEEEEE! GIRLPOWERRR!!! SUPER MAN!! 2 eitjes gewoon!!!! JEMIG DE PEMIG!!
    Nou die van mij wordt vanmiddag teruggeplaatst en we gaan er inderdaad samen voor!!!!
    Dikke kus en heel veel succes!
    ing

#3194712 Quote

Babs en Inge heel veel geluk!!!
    De spannende wachtweken zijn voor jullie aangebroken!
    Overwerk voor de duimen en genoeg kaarsjes inslaan om te branden!!!
    Succes!

Liefs Linnepinnie

#3194733 Quote

Hee Babs,

Nou mijn emmy is ook op de plaats van bestemming aangekomen hoor! Ik had een 9-cellig exemplaar! Goed maar niet uitstekend maar blijkbaar goed genoeg voor terugplaatsing. (doen ze vanaf 8 cellen)
    Wat was de score bij jouw eitjes? Ben even benieuwd!
    x ing

#3194735 Quote

ook jij Babs wens ik vee lsterkte met het afwachten!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Elora

(straks allebei ingenesteld….oow oww maak je borst dan maar nat met 2 baby's…haha)

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194747 Quote

Hoi Baba,

Oei, wat een spanning en sensatie op het forum de komende twee weken! Ik hoop heel erg dat alles goed gaat en blijft zitten waar het hoort.
    Heel veel sterkte de komende tijd, we leven allemaal erg met jullie IVF-dames mee hoor!

Liefs, Saartje

#3194752 Quote

Kunnen ook een kampvuur doen ipv al die kaarsen. Lekker de fik erin!!!!! Zou dat ook geluk brengen?
    Ik  duim ook hoor!!!!!

#3194757 Quote

Ik heb eigenlijk niet eens gevraagd hoeveel cellen. Beetje stom wel. Nou ja als ze maar blijven zitten.
    Raar idee he dat er nu bevruchtte eitjes in onze baarmoeder zitten Inge. Ik ben geneigd om 2 weken met m'n benen omhoog te blijven zitten………..hahahahahaha.
    Nou ja, 9 november is voor mij de dag van de waarheid.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen