Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420531 Jul Is Opgehaald Uit Het Kinderparadijs M A W Terugplaatsing Gehad

• Auteur

Hallo Allemaal,

Vandaag om kwart over 2 is onze Emmy teruggeplaatst. Hij wilde eerst niet want het was nog zo gezellig in het kinderparadijs maar nadat ik hem even flink had toegesproken 'Jul' NU hierrrr komen!' ging ie netjes uit de ballenbak het buisje in…

De kwaliteit was goed maar niet uitstekend. Vanaf 8 celige embryo's plaatsen ze terug en dit was er eentje van 9.   Als ik er dus meer had gehad dat waren er 2 teruggeplaatst om de kansen te verhogen.   Onder uitstekend verstaan ze als het al clompvormig is en de cellen niet meer los te zien zijn. De ontwikkeling gaat dan dusdanig snel dat het al in een verder stadium is op het moment van terugplaatsing. Maargoed deze is gewoon goed hoor dus KAARSJES AAN EN DUIMEN MAAR!!!!!!!!!!!!

X ing

#3194726 Quote

Hij brand nog steeds!!!!!!!! Spannend zeg!!!!

#3194727 Quote

Hij brand nog steeds!!!!!!!! Spannend zeg!!!!

#3194728 Quote

pc doet raar, is weer erg langzaam en nou staat het er 3x op……….maar het is je gegund hoor!!!!

#3194729 Quote

Heeeeee Inge,

Nou het afwachten gaat beginnen. We duimen met je mee hoor!!!

Gr. Astrid

#3194732 Quote

Geef nie Deez! Hoe meer kaarsjes hoe beter!!!! hihihihi!

Kus ing

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194734 Quote

oo meid wat spannend!!!!!

Het kan allemaal nog he!!
    Ik vond het een geweldig stukje zoals je het geschreven hebt..super..heerlijk ff mal erover doen terwijl het allemaal juist zo spannend is.

Meid ik wens jou echt een innesteling!! (En vele anderen hier ook by the way)
    Maar zou het niet super zijn dat het toch maar ff zal gebeuren! Niet verwacht toch gekomen…

Weet je het pas over 2 wkn? of weet je het iets eerder door misschien een bloedtest in het zh ?? (daar je daar onder controle staat)

Meid Sterkte met wachten!!!!!

Liefs Elora

#3194737 Quote

Hee Elora,

We moeten helaas 2 weken wachten en zelf testen als ik nog niet ongi ben geworden. We staan uiteraard onder controle in het ziekenhuis maar die doen geen bloedtest. Gewoon veel afleiding zoeken en positief denken dus!
    lfs ing

#3194739 Quote

Wat een goed nieuws! Ben er even een paar weekjes tussenuit geweest, dus heb net de weg van je  twijfel over de eitjes tot de terugplaatsing van vandaag gelezen, een mooi en hoopvol verhaal! Ik duim dat je zwanger bent meid! Succes de komende 2 weken met afwachten en afleiding zoeken, je kunt het!
    Liefs, Maan

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen