Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420533 Ga Nu Echt Bellen

• Auteur

hallo,

ik was aan het lezen op internet over zwanger worden en kwam hier op uit
    aangezien ik al 4 jaar met mijn vriend aan het proberen om zwanger te worden trok deze forum me erg aan
    ik ben nu 4 jaar bezig en ben nu eidelijk zo ver om naar een dokter te gaan heb maandag vrij genomen en ga maandag ochtend de dokter bellen had het vorige week al gedaan maar tuurlijk onze dokter is op vakantie maar heb gelijk vrij genomen en ga nu echt bellen
    we hebben al vanalles geprobeerd mijn tempratuur opnemen om de dag te vrijen maar elke keer tevergeefs
    mijn vriend heeft al een dochtertje van negen en is toen ook al in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken en alles was goed dus denk dat het aan mij ligt maar goed we gaan naar de dokter en hoop dat we snel doorverwezen worden naar de gyn

bedankt voor het lezen en luisteren

#3194746 Quote

Hoi!

Goed dat je de grote stap naar de dokter genomen hebt! Ik wens je alle succes in deze spannende nieuwe fase, hopelijk zijn jullie in een 'wip en een zucht' (haha) zwanger!

Groeten, Saartje

#3194763 Quote

Hoi Wiled,

Welkom hier.
    Goed van je dat je eindelijk de grote stap heb gezet, 4 jaar is niet niks.
    Als je hier ook wilt meepraten ben je van harte welkom hoor, gooi alles er maar uit.
    Het is erg fijn om met andere meiden te "praten" die in het zelfde schuitje zitten.
    Hopelijk zijn ze er snel achter wat er aan de hand is met jou (of je man,  dat kan hoor, ondanks dat hij al een kind heeft).

Succes maandag met het bellen naar je h.a.

Kruimel

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen