Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420537 Morgen Iui 8 Spannend

• Auteur

Het is weer zover. Mijn ei heeft zo'n groei spurt gemaakt dat ik zondag al een IUI krijg…..en maar goed ook want ik maak behoorlijk wat brokken. Kopjes sneuvelen, haren zitten vast tussen de deur en dan heb ik het nog niet gehad over mijn huilbuien en mijn arme man …..tja je moet er wat voor over hebben…..hahahahaha. Mijn eierstok is zeer aanwezig en eigenlijk zie ik enorm tegen de IUI op. Helaas gaat het bij mij niet zo soepel en ben ik na afloop helemaal op. Maaarrrr de gedachte dat mijn man me daarna lekker in de watten legt………..Hoop dat het de laatste ronde is……….

Veel liefs
    Sjan

#3194775 Quote

Nou ik wil je heel veel succes wensen Sjan. Ik duim voor je.

Groetjes Claudia

#3194776 Quote

HEEE MUPPET!!!

Diegroeispurt vind ik echt nog steeds een HEEEL goed teken! Dit moet 'm worden!!! Ik voel het! Ik ben de jomanda Freggel in de grot dus je weet het he!!
    POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! hihihihi!!
    Succes morgen meissie!
    x ing

#3194781 Quote

Hé Sjan,

Haren tussen de deur?
    Deze heb ik nog nooit gehoord. Dan moet het wel heel erg zijn met je!!!!! Hopen dat het allemaal ergens goed voor is en dat je er achteraf om kan lachen.
    succes vandaag!

Lfs, Kippie.

#3194783 Quote

heeeeey sjan
    nou ik wens jullie succes hoor en het gaat goed komen meisie ik ben nu aan het prikken met puregon en morgen moet ik weer naar het z huis gaan ze kijken dat de eitjes gegroeit zijn en dat het goed lijkt dan zal ik volgende week ook wel mijn 4de iui krijgen  haha straks gelijk zwanger he dat zou leuk zijn nou ik hou jullie op de hoogte

xxxjes annebel

#3194784 Quote

heeeeey sjan
    nou ik wens jullie succes hoor en het gaat goed komen meisie ik ben nu aan het prikken met puregon en morgen moet ik weer naar het z huis gaan ze kijken dat de eitjes gegroeit zijn en dat het goed lijkt dan zal ik volgende week ook wel mijn 4de iui krijgen  haha straks gelijk zwanger he dat zou leuk zijn nou ik hou jullie op de hoogte

xxxjes annebel

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen