Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420538 Slecht Nieuws

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik wilde weer ff mijn hart luchten. Ik ben vorige week naar het ziekenhuis geweest om een punctie te laten doen. Ik had 1 eitje, kom ik daar was er helemaal geen eitje meer. Heb natuurlijk onwijs zitten janken en wist het allemaal ff niet meer.  Was ook heel boos op mijn lichaam. Waarom wij nou weer. De arts zei dat we deze poging nog voor een IUI behandeling konden gaan, maar dat zou heel weinig kans zijn op een zwangerschap.
    Dus vandaar dat ik eigenlijk al een poos niks van me heb laten horen. We hebben nu 4 december een afspraak met de IVF arts die ons behandelt en daar gaan we meer horen. Ik hou jullie op de hoogte

Oh en Inge heel veel succes hoop dat je zwanger bent, ik heb net op je site gekeken is wel erg leuk. Ik loop trouwens in het LUMC in Leiden

Groetjes Claudia

#3194777 Quote

Pfffffffffff bij jou ook al? Ik had er 2 en eentje was gevlogen. Gewoon hups koffertje gepakt en naar de malediven gevlogen………..kutei!!!!!!
    Ok ik probeer je een beetje op te vrolijken maar het is gewoon erg klote dit! Heb je al die hormonen gespoten en dan dit!! Geef de moed niet op hoor meissie!! ECHT NIET DOEN!! Ga door totdat je echt niet meer kan want het is zeker mogelijk!!
    Je mag altijd meeschrijven hoor op mijn log!

Dikke X Ing

#3194787 Quote

oo he jakkie,

Nou kan me zooo levendig voorstellen dat je tranen met tuiten hebt gejankt…

Maar misschien is IVF dan wel meer voor jullie weggelegd, en ben je daarmee wel zwanger.

Meid blijf hoop houden!!!

Liefs |Elora

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen