Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420540 Een Vraagje Over Het 1e Bezoek Aan De Gynecoloog

• Auteur

Wat kan ik verwchten van het eerste bezoek aan de gynecoloog??
    ben 1 maart gestopt met de pil en ben sindsdien nog maar ( met pil ongi) 3 keer ongesteld geweest!

Afgelopen donderdag ben ik voor de 2e keer naar de ha geweest ( 1e keer was vervanger) en vond ze het tijd worden om me door te sturen!

Kreeg een temperatuur kaart waar ik de temperatuur die ik al getempt had moet invullen! Heb vanaf dag 33 getempt en zit nu op dag 52! en het nummer om een afspraak te maken!

Nu heb ik as dinsdag al een afspraak, volgens mijn ha krijg ik ws een echo en bloedprikken!   wie heeft er hier ervaring mee???

mischien dat ik hier nog niet helemaal thuis hoor omdat ik nog niet super super lang bezig ben maar ik ben bang dat ik nu ook in de medische molen terecht kom!

kus cora

#3194797 Quote

Hoi,

Iedereen hier heeft dit eerste bezoek gehad.
    Tijdens een eerste gesprek worden er wat vragen gesteld en wat onderzoeken gedaan (urinetest, bloedtest, inwendige echo, man krijgt potje mee voor zaadtest).

Je komt niet meteen in de medische molen terecht hoor. Het probleem kan wellicht opgelost worden met wat medicijnen die de eisprong opwekken. Maargoed ik ben geen dokter dus het is afwachten.

Succes!
    gr.Ing

#3194798 Quote

Hoi Coortje,
    Ik ken je nog van het zwanger worden forum!!
    In ieder ziekenhuis doen ze het anders hoor.
    Ik kreeg alleen een inwendige echo en een uitstrijkje. We moesten ook wat vragen beantwoorden. Man zijn zwemmers werden veel later pas onderzocht.
    Wees niet zenuwachtig, nergens voor nodig hoor!
    Succes!!!!

#3194799 Quote

he meiden

allebei bedankt!!!

He deez jouw ken ik idd!!! hoe gaat het met je??? ja zenuwachtig ben ik wel een beetje maar we zien wel!! kus

#3194815 Quote

Hoi Coortje

Ik ken jouw naam ook nog wel van het zwanger worden forum…volgens mij kwam jij een beetje toen ik er juist wat minder mee bezig probeerde te gaan en uiteindelijk naar dit forum ben overgestapt…
    Even over je vraag…
    Op  mijn eerste bezoek vroegen ze veel vragen…medisch verleden enzo…hebben ze kweekjes gemaakt en het zaad van mijn man onderzocht…
    Vervolgens een samenlevingstest waar ze kijken nadat je gemeenschap hebt gehad of zijn zaad nog wel in leven / beweging blijft in jouw baarmoederslijmvlies…
    En ze hebben bij mij bloedonderzoeken gedaan voor eventuele antichlamidia stoffen en voor de hormoonhuishouding…
    Ze leggen je alles goed uit hoor!
    Succes joh! Spannend!

Liefs Linnepinnie

#3194816 Quote

he linniepinnie

ja ik ken jouw nog wel!! hoe gaat het met jouw??
    ja ik zie wel morgen! maar ik denk niet dat ze zaad van me vriend vragen omdat ik niet ongi wordt en het dus aan mij "ligt"!!! ik hou jullie op de hoogte kus

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194829 Quote

Nou ben benieuwd Coortje hoe het afloopt. Hopelijk valt het allemaal mee.
    Ik zit op wachtbankje intake ziekenhuis IVF/ICSI

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen