Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420544 Pfieuw

• Auteur

Had zaterdag best flinke buikpijn dus mocht gisteren voor de zekerheid bloed laten prikken op evt overstimulatie en gelukkig waren de waardes goed. Vanmorgen de eerste follikelmeting hehad en rechts zaten 7 en links 2 eitjes en net als de vorige keer heel veel kleintjes . Donderdag is de 2e fm dus ben benieuwd hoeveel het er dan zijn . heb wel weer pijnlijke eierstokken dus ben blij dat de punctie onder narcose is .

#3194803 Quote

Kleintje, heel veel succes!

#3194804 Quote

he kleintje

heb even een vraag
    waarom krijg jij een punctie onder narcose??
    mijn man en ik gaan ook voor ivf. morgen hebben we een gesprek met de gyn . voor de uitslagen van de ofo
    maar we weten al dat het zaad zo slecht is dat we inaanmerking komen voor icsi
    maar ik kan me nu al druk maken om die punctie.
    vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar waarom jij onder narcose gaat.
    en doen ze dit vaak onder narcose??/

liefs wilma

#3194812 Quote

Hoi Kleintje!

Ook ik wil je heel veel suces wensen!
    Hopelijk brengen de eitje een geluksvogeltje op de wereld!

Liefs Linnepinnie

#3194824 Quote

Bedankt voor de reacties ik ben ook erg opgelucht dat het geen overstimulatie is .

Wilma de reden dat ik onder narcose ga is omdat mijn eierstokken blijkbaar heel gevoelig zijn zelf nu met de follikelmetingen doet het erg zeer . Het is in nederland niet gebruikelijk om onder narcose te gaan wel in belgie . Ik hoor zoveel verhalen dat het goed te doen is wat dat betreft heb ik gewoon vette pech want een narcose is natuurlijk ook niet alles maar in mijn geval kan het echt niet anders.

#3194847 Quote

Hee kleintje!
    Wat een goede scores met je follikels. Enne ik denk dat velen jaloers zijn op jouw narcose!
    GOODLUCK!
    ing

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194872 Quote

Hoi Kleintje,

Succes met je eitjes, gelukkig betekende de buikpijn niets.
    En een narcose lijkt me veel fijner tijdens een punctie. Ik had tijdens mijn 1ste IUI 5 rijpe follikels. Ik heb toen met een punctie 3 follikels weg laten (gelukkig dat dat kon, anders had de poging niet door gegaan). En ik vond het verschrikkelijk. Nou ben ik ook een ontzettende meut wat pijn aan gaat, maar ik vond het echt niet prettig.
    Wij horen vanmiddag of we met IVF mogen starten (na mijn NOD 10 nov) en ik zie nu al huizenhoog tegen de punctie op, waarbij ik  hopelijk veeeeeeel meer follikels heb.  Krijg er nu al de bibbers van. Dus een narcose lijkt me een uitkomst, jammer genoeg kan ik die wel op mijn buik schrijven (denk ik).

Kruimel

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen