Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420545 De Uitslag Overtijd Was Vroege Miskraam

• Auteur

Nou, ik heb net de uitslag gekregen: ik heb een hele vroege miskraam gehad. Ik had wel zwangerschapshoormoon in mijn bloed, maar de waarde was veel te laag. Ik had nu 22 en dat hoorde rond deze tijd rond de 500 te liggen. De kans dat het nog zou kunnen gaan stijgen is zo goed als nihil.
    Gelukkig is het dus meteen in het begin misgegaan en verklaart het waarom ik me 'anders' voelde en waarom ik overtijd was.
    Ik moet volgende week terugkomen voor een bloedmeting om te zien hoe de waardes dan zijn maar ze verwachtte dat ik elk moment zou kunnen gaan vloeien.
    Als dit allemaal voorbij is gaan we dus helaas door naar IUI ronde 6, de laatste…

Bedankt dat jullie zo met me meegeleefd hebben, iedereen weer veel succes!

liefs, Saartje

#3194805 Quote

Lieve Saar,

Jeetje, balen zeg!!!!!
    Je was er deze ronde wel heel dicht bij. Ontzettend jammer dat het niet heeft mogen zijn. Ik gun je het zo!

Lfs, Kippie.

#3194811 Quote

Lieve Saartje,

Wat is dat nou zeg….dat is niet leuk….
    Wat een jammerlijke teleurstelling weer…ik had het zo voor je gehoopt….
    Het zou zo fijn zijn geweest….
    Natuurlijk wel beter dat het  al vroeg misgaat en niet een stuk later…maar het blijft toch een enorme teleurstelling…
    Hopelijk hebben de volgende behanndelingen of het nu iui is of ivf een stuk meer geluk voor je in petto….
    Ik hoop het maar!
    Meid, sterkte ermee en heel veel succes en geluk voor de volgende poging!

Liefs Linnepinnie

#3194830 Quote

Hoi meiden,

Lief dat jullie zo meeleven… Het gekke is dat ik nog niet ben gaan vloeien. Ik word er echt een beetje labiel van. Ik weet wel dat het beter is dat het zo vroeg misgegaan is en dat het nu in ieder geval duidelijk is dat ik wel bevrucht kan worden… Maar het gevoel dat we er zo dichtbij waren maar dat het nét niet gelukt is kan ik nu even moeilijk loslaten…
    Ik hoop nu vooral dat het snel weer 'schoon' is en dat ik niet hormonaal helemaal van slag ben. Ik heb al zo'n rare cyclus, kan deze rare dingen er niet ook nog 'ns bijhebben voor de laatste IUI…

hoop dat het jullie deze maand beter afgaat,
    liefs Saartje

#3194837 Quote

Hoi Saartje,
    Nog een poging om weer te posten, hij stopt er af en toe ineens mee……………………
    Maar vind het zo balen dat dit is gebeurd………..
    Wil je veel sterkte wensen!!!!!!!!!

Knufffffffffffffffffffffff

#3194844 Quote

Nee toch! Jeetje ik had echt hele goede hoop. En wat irritant zeg dat je nog niet ongi bent. Laat de boel nu maar komen dan kun je verder toch?
    Sterkte enne inderdaad een bevruchting is dus mogelijk!!!!
    lfs ing

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194878 Quote

Hoi Saartje,

Dat is  even schrikken zeg. Je had bij deze 5de IUI al een beter gevoel dan bij de andere IUI's. Dan is je gevoel toch goed geweest.
    Misschien maar goed dat  je nog geen positieve test had, anders was de schrik nog groter geweest. Maar dat neemt niet weg dat de teleurstelling nu minder is.
    Je weet nu dat zwanger worden mogelijk is, houdt dat maar in gedachten, ook al is dat erg moeilijk op dit moment.

Kruimel                                                                  

#3194900 Quote

Hoi Saartje

Hoe gaat het nu met je?

Liefs

Lydia

#3194938 Quote

Hoi ladies,

Inmiddels is de 'miskraam' echt een feit, ben enorm gaan vloeien (ook allemaal enge stolsels bah) met veel buikpijn. Gelukkig is het ergste nu voorbij…
    Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal, is altijd erg fijn als mensen zo met je meeleven. Zeker omdat weinig mensen het om me heen weten..

liefs Saartje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen