Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420546 Is Het Mogelijk Zwanger Te Raken Na Eerste Iui

• Auteur

Hoi meiden,

Heb vorige week maandag mijn eerste iui gehad en ben dus nu een week verder. nou ben ik vandaag behoorlijk misselijk als ik maar een kopje thee heb gedronken dan komt het al naar boven. zou ik nu zwanger kunnen zijn het gekke is ik heb al een zwangerschap achter de rug maar dat is 5 jaar geleden en toen werd er niet zoveel aandacht aan besteed omdat mijn schoonzuster geen kinderen kan krijgen dus er werd heel weinig over gepraat en ik kan me bijna niets herinneren van die zwangerschap. maar is mogelijk om zwanger te raken na een eerste iui. ik hoop het.

gr. linda

#3194807 Quote

Hoi Linda,

Het is zeker zo dat je zwanger kan worden  van de 1ste IUI. En ik spreek uit ervaring. Ik ben namelijk ook hardstikke zwanger geworden na mijn 1ste IUI. Maar dit is in april helaas in de 7de week uitgelopen op een miskraam. Daarna ben ik helaas niet meer zwanger geworden. Ik heb afgelopen mijn 4de IUI gehad, dus zit nu ook op het wachtbankje. Dit was waarschijnlijk ook mijn laatste IUI, wij gaan hierna door voor IVF. Het zaad van mijn man is te slecht voor IUI.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent, en je geen verdere IUI's meer nodig hebt. Laat je niet gek maken door je lichaam, die kan je aardig voor de gek houden.

Veel succes met de laatste lootjes.

Kruimel

#3194808 Quote

* heb dus afgelopen vrijdag mijn 4de IUI gahad.

#3194810 Quote

Tuurlijjk kan je zwanger worden van de 1e IUI. Ik hoop echt voor je dat het zo is, ik zal hard voor je duimen.

Liefs Babs

#3194848 Quote

Tuurlijk kan je zwanger worden van je 1e iui! Elke iui geeft net zoveel kans! Maarree je kan in principe nog niet misselijk zijn van een zwangerschap. Daar is het nog ff te vroeg voor als je het mij vraagt. Maargoed wellicht ben je wel de uitzondering op de regel!

x ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen