Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420547 Hoe Voel Jij Je Inge

• Auteur

Hoi Inge,
    Hoe gaat het met jou? Hou je het nog een beetje vol?
    Ik heb nog steeds pijn in mijn onderbuik, maar verder  merk ik eigenlijk
    helemaal niks.
    Het blijft wel een vreemd idee hé, dat het nu wel eens raak zou kunnen zijn?

Liefs Babs

#3194849 Quote

Hee Babs,

Ik heb ook veel gedoe en krampen in mijn onderbuik. Eigenlijk vind ik dat niet prettig. Maargoed soms voel ik ook niks zoals nu terwijl ik dit bericht typ. Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Toen ik de vorige keer zwanger was had ik mega gevoellige tepels maar dat heb ik de afgelopen 3 weken ondanks de overdaad aan hormonen niet gehad. Het blijft onwijs onzeker. Ik durf gewoon echt niet te hopen en jij?

x ing

#3194853 Quote

Hee Ing,
    Ik heb ook niet altijd pijn in m'n onderbuik hoor, nu ook even niet. Ik weet helemaal n5et wat ik wel of niet voelen moet. Ben ik die 3.5 jaar nog nooit zwanger geweest.
    M'n borsten (niet tepels) zijn wel iets gevoelig. Maar dat kan ook door de progestan komen las ik in de  bijsluiter.  Wat een gedoe trouwens hé met die pillen. Ik moet van het ziekenhuis iedere keer ff een kwartiertje gaan liggen na het inbrengen. Jij ook?
    Het blijft inderdaad erg onzeker, durf er niet teveel op te hopen dat het gelukt is.
    Maar ja positief blijven en wie weet kunnen we over 2 weken samen naar het zwangerforum 🙂

Liefs Babs

#3194860 Quote

hoi Babs en Inge,

ik wens jullie heel veel succes en denk elke dag aan jullie
    ik duim mee en hoop dat het mooi bingo is .
    nog ff volhouden op het wacht bankje ook al is het verschikkelijk moeilijk pfff

nou hoop gauw goed nieuws te horen

groetjes moekje

#3194863 Quote

Nee ik hoef niet iedere keer een kwartiertje te gaan liggen. Dat is ook lastig op mijn werk trouwens waar ik ze 's middags neem (3 x daags).
    Hoe doe jij dat dan als je niet thuis ben?
    Iedere zwangerschap schijnt anders te zijn. Mijn klachten van toen hoeven dus niet terug te komen nu. We moeten dus gewoon afwachten of we volgende week ongesteld worden ofdat dit niet gebeurd en dan aan het eind van de week kunnen we testen. Ik kan er echt niks over zeggen gevoelsmatig. Het is en blijft moeilijk
    x ing

#3194869 Quote

Hoi Inge en Babs,

Ik weet nu ook hoe ik een kaarsje voor jullie moeten branden, komt ie hoor

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen