Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420552 Wachtbankje Maar Zit Het Even Helemaal Doorheen

• Auteur

Hoi, hoi,

Ik zit er even helemaal doorheen dames. Het huilen staat me vandaag nader dan het lachen.
    Deze week is de week waarin ik niet ongesteld zou moeten worden. En ik vind het zo ongelooflijk lang duren.
    Daarbij blijf ik last houden van mijn onderbuik, geregeld voel ik steken en nog veel meer. En ik kan niet thuis brengen wat ik voel. Is het ongesteldheidpijn? Soms denk ik: He ik krijg hoofdpijn. Heb ik altijd voordat ik ongesteld word, maar dan zet het toch weer niet door.
    Ik probeer me niet te focussen op mijn lijf, maar heel eerlijk gezegd gaat me dat niet goed af!

Wordt er zo onzeker van.

Juffy

#3194832 Quote

oooow jee ,

niet verdrietig zijn hoor,
    ik weet dat het wachten ondragelijk kan zijn maar je moet ff doorzetten het is heel erg moeilijk ik weet het .
    ik kan je alleen heel veel sterkte wensen en heel hard voor je gaan duimen

heel veel succes   en toegewenst

groetjes xx moekje

p.s. probeer zoveel mogelijk afleiding te gaan zoeken

#3194834 Quote

oooohhhh Juffy,
    Ik wou dat ik je kon helpen of geruststellen…….
    Jee, al die spanning……………..ik blijf duimen……

#3194843 Quote

Agossie!! Meissie toch! wat vervelend dat je je zo rot voelt! Die laatste week is het ergste he!! Ik ben zwanger geweest en ik kan je verzekeren dat die krampen er zomaar bij kunnen horen! Die had ik namelijk ook en ik was gewoon zwanger. (de mk had niks met die krampen te maken).
    Wanneer is precies je nod?
    x ing

#3194858 Quote

Hoi Juffy,  

Lastig dit soort dagen en je voelt van alles. En (helaas) het enige wat je kan doen is wachten GRRR.
    Gooi het er maar lekker uit. En probeer wat afleiding te zoeken. Shoppen, uren lang bellen met een vriendin ofzo.

Hou vol!! En ik duim voor je dat het allemaal lukt.

Groetjes Belle

#3194861 Quote
    read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194866 Quote

Hé Juffy,

Laat je niet gek maken hoor deze laatste dgn. Die laatste week is altijd het rotste. Je voelt dan van alles, je wilt graag van alles voelen, elk steekje, krampje, bij alles is het dan van…………stel je voor dat……………..
    Probeer leuke afleiding te zoeken, koop leuke dingen voor jezelf, kom gezellig hier kletsen.

met de laatste lootjes.

Kruimel

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen