Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420559 Wie Heeft Er Ervaring Met Provera En Clomid

• Auteur

hai meiden

wie heeft er ervaring met provera en clomid??
    Ik moet nu eerst 7 dagen 4 x per dag provera slikken, dan moet het als het goed is na een paar dagen   me ongi opkomen en dan op dag 3 moet ik beginnen met clomid tot dag 7 en dan moet ik op dag 10 weer bij de gyn komen om een echo te laten maken! Wie gebruikt deze medicijnen nog meer??

kus

#3194889 Quote

Hoi.

Ik heb nu geen clomid en provera meer maar wel heel veel kuren achter de rug.

de clomid gebruikte ik het zelfde als jij ( denk iedereen).
    begin dag 3 van de cyclus ( ongi dag 3) en dan 5 dagen achtereen clomid
    maar provera gebruik jij wel veel zeg pffff
    ik had meestal 10 dagen 1 tablet slikken en dan 7   a 10 dagen na de laatste pil werd ik ongi .
    helaas werkte het de laatste keer niet zo goed meer dus zal als ik het nog eens nodig heb ( wat ik niet hoop natuurlijk hihihi) 10 dagen 2 tabletten moeten gaan gebruiken.

hoop dat je wat hebt aan deze info.

veel succes groetjes xx moekje

#3194893 Quote

Hallo Coortje,

Ik gebruik nu al voor de 7e keer clomid.
    Ik ben begonnen met provera voor de eerste behandeling. Toen moest ik 10 dagen lang 1 pilletje per dag slikken.
    Na een dag of 5-7 kwam mijn menstruatie.

Idd. op dag 3 begin je dan met Clomid. Ik heb twee keer 1 pilletje gehad, maar ben nu al 5 keer 2 pilletjes per dag aan het slikken. Deze slik ik trouwens wel tegelijk.
    Op de 10e dag ga ik voor een echo naar het ziekenhuis. Vaker kom ik dan op dag 13 of 14 nog een keer terug en dan wordt de pregnyl gezet. Deze zorgt er voor dat er een eisprong zal plaatsvinden

Bij sommige behandelingen deed de clomid niet goed genoeg zijn werk, of sprongen de eitjes niet, dus moest ik tussentijds ook provera slikken.

Succes in elk geval met alles.

Groetjes,
    Peet

#3194916 Quote

Hallo

Ik heb ook provera en clomid gebruik ivm pco syndroom.
    helaas werkte de medicijnen bij mij niet.
    Ik weet niet meer precies hoe ik de provera gebruikte, maar volgens mij was dat maar 1x per dag en dan een week lang volgens mij. Op dag drie van mijn cyclus begon ik met de clomid en op dag 10 moest ik naar het zkh voor de follikelmeting.
    Helaas mochten de kuren clomid niet werken, wat erg frusterend was.
    Ik heb eind vorig jaar een kijkoperatie en baarmoederfoto gehad. Mijn cylcus is toen gelukkig  vanzelf op gang gekomen. En begin juli ontdekte ik dat ik zwanger was, zonder medicijn gebruik en medische hulp. ik kon het natuurlijk helemaal niet voorstellen en heb drie testen moeten doen om er van overtuigd te zijn.
    Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie heel snel zwanger mogen zijn en heel veel succes en sterkte wensen, want uit eigen ervaring weet ik dat het niet altijd even makkelijk is.

Liefs Carol 22wkn3dgn

#3194979 Quote

hey meiden

hardstikke bedankt voor alle verhalen!!!! jullie zijn lieverds!! kus kus

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen