Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420563 Toezegging Gekregen Voor Ivf

• Auteur

Hoi Meiden,

Ik heb vanmiddag de gynocoloog gebeld voor de uitslag van de bespreking gisteren.
    Ze gingen bespreken of we door mogen naar IVF als deze IUI poging is mislukt.
    Het antwoord was dus: JA.
    Ik had ook niet anders verwacht hoor, het zaad is gewoon te slecht voor IUI. Dat ziet zelfs een leek nog wel. Dus was eigenlijk wel opgelucht.
    Even mijn NOD afwachten 10 nov. Maar dat zal wel weer een paar dgn later worden door de bolletjes (meestal 5 dgn).
    Ons IUI verhaal eindigd dus na de 4de poging (waarschijnlijk).
    Ik geef wel een seintje als de   er weer zijn. En dan verhuis ik officieel van de IUI lijst naar het IVF lijstje. AAAARRRRRGH nog 9 dgn wachten.

Kruimel

#3194892 Quote

Ha Kruimel,
    Kan me voorstellen dat je niet heel gelukkig bent met deze situatie, maar aan de andere kant als ze je aan het lijntje hadden gehouden… Je weet nu waar je aan toe bent. Duidelijkheid is toch ook wel zo prettig!

En misschien is de IVF wel het goede voor jullie en onstaat daaruit een mooi wondertje voor jullie!

Veel sterkte de komende tijd! Je zult toch eerst deze iui behandeling moeten afwachten. En wie weet…..

Liefs,
    Juffy

#3194898 Quote

Hoi Kruimel

Je hebt nu duidelijkheid gekregen. Het is waarschijnlijk niet wat je zelf had verwacht toen je aan iui begon. Wij schuiven na deze iui poging ook door naar ivf. Wie weet zijn we volgend jaar beiden zwanger.
    Ik hoop voor je dat deze laatste iui je toch geluk brengt. Ik zal voor je duimen.

Liefs

Lydia

#3194902 Quote

hoi ,

Jammer dat het IVF is geworden maar wil je er wel heel veel succes wensen

sterkte en hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten

veel liefs moekje

#3194908 Quote

Meid welkom bij de IVF-club, al zat je daar liever niet.

Wil je in iedergeval veel succes wensen.

Liefs
    Nicole

#3194911 Quote

Hoi Kruimel,
    Dus jullie gaan door voor IVF als de IUI niet gelukt is. Veel succes en sterkte ermee!!!!

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194915 Quote

Hai Kruimel,

veel succes met het wachten (en hopelijk wordt het toch beloont) en anders is het misschien ook wel een klein beetje fijn dat je verder mag voor IVF. Wellicht meer kans van slaging. Want doorgaan met IUI met "slecht"zaad wordt je waarschijnlijk ook niet echt vrolijker van.(als het steeds niet lukt)

Nou, sterkte komende tijd.

liefs, Belle

#3194961 Quote

Hoi Kruimel,

Ik hoop zo voor jullie dat IVF wel gaat lukken voor jullie.
    Trouwens, heb je je nog verdiept in zaadverbeterende middelen?

Lfs, Kippie.

#3194964 Quote

Hoi Kippie,

Mijn man slikt al meer dan een jaar iedere avond braaf een zink en foliumzuur tabletje. Zou goed moeten zijn, zeggen ze, maar heeft niet geholpen, zaad is nog steeds erg slecht.
    Dus zodra het potje leeg is (is bijna) stopt hij daar mee. Hij deed het puur voor mij en ik zie het nut er niet meer van.

Andere zaadverbeterende middelen (Proxeed of zoiets) hebben weinig effect op zo'n kort termijn, denk ik (als ze al effect hebben).  Als alles meezit kunnen we in dec. of anders in jan. starten met IVF.
    Ik denk dat we het met deze aantallen moeten doen.. Ach, ze hebben me al een keer zwanger gemaakt, dus ze kunnen het wel.

Heb jij nog goede idieeen? Dan hoor ik ze graag. Heeft jou hubbie ook slecht zaad, zo ja,   wat doet hij eraan?

Zo lopen we straks allemaal, hahahaha.
    Kruimel

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen