Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420569 Miskraam Voorbij

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben dus eindelijk gaan vloeien na de miskraam die ik heb gehad van IUI 5. Ik noem het maar miskraam omdat ze het in het zkh ook zo noemden, maar eigenlijk vind ik het maar een rare term.
    Hoe dan ook, de bloeding was heel hevig, met enge stolsels (sorry hoor) en veel pijn. Gelukkig is het ergste nu voorbij..
    Ik belde het ziekenhuis om te melden dat ik ongesteld was geworden en ze wilden me meteen voor IUI 6 laten doorgaan. Ik schrok er zo van (begin keihard te janken, erg lullig) dat ik maar heb besloten een maandje over te slaan. Vond het allemaal zo snel gaan en laten we wel wezen, 't is wel mijn laatste IUI… daar moet ik wel met een gerust gevoel aan beginnen.
    Deze maand aan mijn lijf even geen polonaise dus! Wel even lekker hoor….

Iedereen weer veel succes en bedankt voor alle lieve reacties die ik heb gehad…

liefs, Saartje

#3194939 Quote

Hoi Saartje,

Gelukkig maar dat het weer voorbij is en het allemaal eruit is gekomen…
    Nu maar weer rustig aan doen…je hebt groot gelijk dat je even een maandje overslaat met de iui. Het is toch niet niks hoor zo een miskraam…om dan weer meteen verder te gaan… Hoe voel je je geestelijk verder?
    Zit het verdriet nog diep of kan je het al een beetje loslaten?
    Neem maar even lekker de tijd…
    Sterkte nog!

Liefs Linnepinnie

#3194955 Quote

Hoi Saartje,
    Jee dat heeft toch even geduurt voor je ging vloeien. Goed van je om te besluiten dat je een maandje wach. Kun je alles even rustig verder verwerken….is toch allemaal niet niks!!!
    Veel succes verder hoor!!!

#3194959 Quote

Hoi Saartje,

Gelukkig is dit voorbij. Nu is je lichaam tenminste weer schoon.
    En gelijk heb je dat je even een maandje bij wilt komen. Tis niet niks!!!!!
    Succes.

Lfs, Kippie.

#3194965 Quote

Hoi Saartje,

Gelukkig is het nu achter de rug, en is alles er zelf uitgekomen.
    Hardstikke goed van je dat je je niet heb laten overrompelen door de vp, en heb je voor een maandje rust gekozen. Het is niet niks allemaal en je hebt de tijd nodig om dit te verwerken, geestelijk en lichamelijk.
    Neem rustig de tijd om het een plaatsje te geven, desnoods neem je nog een maandje extra rust. Dan kan je weer "fris" aan je laatste IUI beginnen.

<——–voor jou.

Hou je taai hé

Kruimel

#3194973 Quote

Hee!

Toch eindelijk ongesteld. Ja goor he die stolsels. Groot gelijk dat jullie even de tijd nemen om je voor te bereiden op je volgende iui. Lekker uitrusten en dan meteen KEDENG! Kijk die bevruchting zit wel goed dat weet je nu!!!
    Geniet lekker even van het niks hoeven!
    x ing

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194977 Quote

Hoi lieve Saartje

Gelukkig is het ergste nu voorbij. Die stolsel zijn niet het fijnste wat je kunt hebben.
    Goed dat je even tijd voor jezelf neemt en dat je je niet hebt laten overrompelen. Doe rustig aan en bereid je dan voor op je laatste iui.

Liefs

Lydia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen