Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420570 Gister Hsg Gehad Niet Fijn

• Auteur

Hoi meiden…

Nou ik heb gister de hsg gehad….
    Moest een pijnstiller van te voren innemen…wist niet zo goed wat te verwachten…
    Zoals jullie zeiden…verschilt per persoon….

Bij mij viel het tegen…
    Op het moment dat ze de vloeistof naar binnen spoten….voelde ik me zo beroerd alsof je van je stokje gaat….AU!

Die heftige pijn was een paar minuten…
    Maar nadien en nu nog steeds heb ik pijn in mijn buik…
    Een krampachtige aanwezige  pijn… en als je gaat staan of zitten of erop drukt weer wat erger…
    Maar goed ik wacht wel af vandaag…. ik had alleen niet begrepen dat dat nog zo lang erna zo zou voelen….

De gyn zei wel dat het er goed uit leek te zien….alle vloeistof ging er doorheen….
    Over 2 weken worden de foto's uitgebreidt besproken met ons…
    En daarvan af zou hangen of ze ivf willen doen of iui maar dit maal met hormonen….
    Ik denk dat dat laatste het wordt….

Liefs Linnepinnie

#3194954 Quote

Hee Linnie!!!!!!
    Bahbah, dus het is tegengevallen met de pijn………maar ja daar ben je vanaf!!!!!
    Hopelijk ben je nou toch vruchtbaarder!!!
    Dus over 14 dagen de uitslag wat ze gaan doen. Dan zijn we denk ik ongeveer gelijk met dat we weten wat ze gaan doen!!!

#3194960 Quote

Hoi Linnipinnie,

Balen zeg, dat het zoveel pijn deed. Gelukkig is het voorbij.
    Alleen die napijn. Idd nog nooit van gehoord. Goed in de gaten houden hoor. En als je het niet vertrouwd, gewoon de weekendarts bellen!!!!! Daar zijn ze voor.

Lfs, Kippie.

#3194966 Quote

Hoi Linnepinnie,

Gelukkig heb je dit nu achter de rug.
    Misschien is er nog wat vloeistof achter gebleven in je buik, en heb je daar die buikpijn van. Als het te lang duurt zou ik idd even de weekendarts bellen. Misbruik voor nu je mannetje maar lekker, ga lekker met een kruik op de bank liggen, onder een dekentje, met een leuke film, en laat je mannetje maar lekker draven voor je . Heb je wel verdiend na gisteren (of was het nou vandaag, uhm ben het ff kwijt). Maakt niet uit, je verdiend het toch wel.

Kruimel

#3194972 Quote

Je hebt het ergste nu gehad hoor! Ik vond de hsg erger dan de punctie dus erger wordt het niet. Enne je eileiders waren doorgankelijk dus niks ivf! straks gewoon hartstikke zwanger van iui!! Enne je bent nu een aantal maanden extra vruchtbaar he!!
    xx ing

#3195062 Quote

HI Linnie,

Bij mijj deed de hsgook ontzettend veel pijn en het ging niet zoals het moest dus de arts moest er zelf bijkomen. heb uit eindelijk een uur op de tafel gelegen.

De arts wist me ook te vertellen dat ze deze ingreep/handeling nog tot een paar jaar geleden onder volledige narcose deden!

Bij heeft het zeker een week nog pijn gedaan. Enige remedie is het rustig aan te doen en met een kruikje op de bank of in bed en je lekker door   je vent in de watten laten leggen.

Sterkte!
    Inge

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen