Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420572 Neeeee Iui3 Is Stop Gezet

• Auteur

Hoi meiden

Ik ging vandaag voor folikelmeting, is het eitje al gevlogen. De gyn had het dinsdag al kunnen zien dat het al weg was. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Moest net bloed laten prikken.
    Ik schuif gelijk naar het wachtbankje. NOD is niet bekent.
      ik ben niet blij.

Lydia

#3194949 Quote

Oh balen meid, nog wel stiekem geklust van te voren???

Gr.
    Ineke

#3194952 Quote

Getver……………..das flink balen ja en dat hij het nog wel eerder had moeten zien…………

#3194957 Quote

Balen. En zeker jammer dat ze het niet aan hebben zien komen. Weer een kans verbij…..

Groetjes Kippie.

#3194958 Quote

Ik bedoel voorbij natuurlijk. Foutje!

Kippie.

#3194963 Quote

hoi,

shit zeg das flink balen en eigenlijk ook wel slecht dat die het al eerder had kunnen zien zeg

hoop dat je toch nog geklust hebt en dan gaan we daarvoor heel hard duimen goed

heel veel succes

groetjes moekje

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3194968 Quote

Hé Lydia,

Dat is een domper, echt balen joh.
    Waarom heeft die gynocoloog dinsdag nou niet goed opgelet, dit had hij/zij kunnen voorkomen.
    Kan me voorstellen dat je boos bent, is waarschijnlijk toch weer een maand voor niets.
    Schuif toch maar gezellig aan op het bankje.

Kruimel

#3194970 Quote

Nee natuurlijk ben je niet blij! Wat een baaldag zeg!!! Zomaar ineens over!!   Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van je weekend meissie!!
    x ing

#3194975 Quote

Bedankt voor de lieve reacties. Ik laat mijn weekend niet verpesten. Heb gisteren mijn nieuwe contract getekend, dus per 1 december ben ik weer onder de werkende meute te vinden.
    Ik had gisteren gelukkig mijn eigen gyn (is een schatje) en tijdens het echo maken zei hij dat deze keer echt anders is dan anders. Voor de ei-sprong is de baarmoeder zwart op de echo, na de ei-sprong ziet de baarmoeder wit op de echo. Hij pakte de lijst erbij en zag dat bij de eerste echo er al een ei zat van 9 mm. De botte dame van afgelopen dinsdag heeft geeneens goed gekeken op het papierwerk en heeft daarom gemist dat het ei er niet meer zat, hierdoor heb ik nog een aantal dagen hormonen gespoten, terwijl je dat niet moet doen als de ei-sprong al geweest is. Het eitje is er waarschijnlijk dinsdag-ochtend vandoor gegaan, maar gelukkig hebben mijn man en ik gespeeld, dus wie weet………… is het toch gelukt.
    Ik schuif gezellig aan op het wachtbankje.
    Ik heb net man en stiefdochter de deur uitgewerkt, dus even rust voor mezelf .
    Ze zijn naar een rommelmarkt oude spullen aan het verkopen. Ik haal de kleine meid rond 11 uur weer op, dan is ze het zat en gaat ze aan mij hangen.
    Prettig weekend

Liefs

Lydia

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen