Bedankt voor de lieve reacties. Ik laat mijn weekend niet verpesten. Heb gisteren mijn nieuwe contract getekend, dus per 1 december ben ik weer onder de werkende meute te vinden.
Ik had gisteren gelukkig mijn eigen gyn (is een schatje) en tijdens het echo maken zei hij dat deze keer echt anders is dan anders. Voor de ei-sprong is de baarmoeder zwart op de echo, na de ei-sprong ziet de baarmoeder wit op de echo. Hij pakte de lijst erbij en zag dat bij de eerste echo er al een ei zat van 9 mm. De botte dame van afgelopen dinsdag heeft geeneens goed gekeken op het papierwerk en heeft daarom gemist dat het ei er niet meer zat, hierdoor heb ik nog een aantal dagen hormonen gespoten, terwijl je dat niet moet doen als de ei-sprong al geweest is. Het eitje is er waarschijnlijk dinsdag-ochtend vandoor gegaan, maar gelukkig hebben mijn man en ik gespeeld, dus wie weet………… is het toch gelukt.
Ik schuif gezellig aan op het wachtbankje.
Ik heb net man en stiefdochter de deur uitgewerkt, dus even rust voor mezelf
.
Ze zijn naar een rommelmarkt oude spullen aan het verkopen. Ik haal de kleine meid rond 11 uur weer op, dan is ze het zat en gaat ze aan mij hangen.
Prettig weekend
Liefs
Lydia