Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420577 Hallo Vetje

• Auteur

Hallo hier met Karin.
    Hoe jij er dit keer voor.Wij zouden beide 1-2 november ons NOD hebben.
    Ben nog niet ongi,morgen ga ik testen.Het kan bijna niet andr want ik ben nooit zo laat.Zit altijd op dag 26-27 nu is het dag 29 bijna 30.Dit is mijn 8e ronde na MK.
    Ben benieuwd morgen.Ik hou je op de hoogte.
    Succes.

Groetjes Karin

#3194991 Quote

Hey Karin!!
    Zouden we dan allebei……
    Ik ben nu de 3e dag overtijd. Mijn temp blijft wat hoger…..Bij de vorige ronden met Clomid was ik op dag 28/29 al ongesteld geworden. Nu dus dag 31.
    Moet zeggen dat ik het helemaal niet verwacht. De vorige keer had ik allerlei "fliebels"in mijn buik en gevoelige tepels. Nu heb ik dat eigenlijk niet.
    Vrijdag stond ik in de drogist en heb besloten geen test te kopen, dat is natuurlijk de goden verzoeken.. Nu heb ik spijt!!!!! Dus morgen eerst naar de drogist en testen maar!!!

Ik ga voor ons duimen..SPANNEND!!!! Zou leuk zijn om samen naar het juli-forum te kunnen…Er van uitgaande dat het deze keer wel goed zal gaan bij ons beiden!!
    Liefs Yvet

#3195013 Quote

Hey Karin,
    Weet je al wat??? Ik ben heeeeel nieuwsgierig. Ik hoop het zo voor je!
    Mijn test was positief! Erg blij natuurlijk, maar ook erg eng. Maar dat zul je wel begrijpen.
    Laat gauw van je horen!!!!!!!
    XXX Yvet

#3195040 Quote

In iedergeval jij van harte gefeliciteerd.Ik bergijp het het blijft angstig totdat je wat verder bent.Bij mij is het anmorgen mis gegaan.De rode duivels zijn gekomen.
    Ben nooit 4-5 dagen overtijd.En toch weer ongi geworden.Ben altijd dag 26-27.Mijn lichaam heeft mij dit keer goed voor de gek gehouden.Ik slik geen clomid ofzo!Helemaal niks.Mag in Januari pas weer terug komen in het ziekenhuis.
    Zou mooi geweest zijn als het bij ons beide positief geweest zou zijn.Maar helaas voor mij.
    Heel veel succes!!!
    Wij horen zeker nog wel van elkaar.

groetjes Karin

#3195052 Quote

oh, wat kl#*!te zeg! Je zat zeker vol goede hoop als je normaal nooit later bent. Wellicht is het een vroege miskraam geweest?? Ach, daar heb je niets aan he?
    Ik hoop voor je dat het echt snel raak zal zijn! Ik zal regelmatig meekijken hier om te zien hoe het met je gaat, en met de anderen natuurlijk!
    Heel veel succes, sterkte en alles wat je nodig hebt!!
    Liefs Yvet

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen