Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

420578 Erg Zenuwachtig

• Auteur

Hoi Meiden

Het word nu erg spannend morgen is het twee weken geleden dat ik mijn eerste inseminatie heb gehad en nu breekt het moment aan wordt ik ongi. of ben ik zwanger het is nog erger dan dat je gewoon zit af te wachten of het deze keer raak zal zijn. ik wens iedereen die ook op het wachtbankje zitten ook veel sterkte deze week en hopen dat we allemaal deze week iets positiefs mogen schrijven.

gr. linda

#3195000 Quote

hoi,

en????? weet je al ietsmeer?
    ben je ongi?
    ben je zwanger ?
    ooooooooo ben zo benieuwd
    ben nog hard aan het duimen voor je hoor

hoop gauw goed nieuws te horen

veel liefs moekje

#3195003 Quote

Hey hey,

het zijn dus slopende dagen…ik wil je in ieder geval veel succes wensen met het wachten en hopen maar dat het raak is.

ik zal voor je duimen

en we horen het wel

liefs sweetness

#3195016 Quote

Hoi meiden,

bedankt voor jullie reactie nee ik weet nog niks en ik ben nog niet ongi. ik heb wel een soort van menstruatie gevoel maarja dat heb je ook als je net zwanger ben. ik ben wel erg moe en erg emotioneel maarja dat kan ook van de zenuwen komen. het stomste is ik kan me totaal niet meer herinneren hoe ik me voelde toen ik zwanger was van mijn dochtertje dus ik durf nog niet te testen dus ik wacht nog 1 dag en wil woensdag gaan testen als het er dan nog niet is.
    jullie ook heel veel succes.

gr. linda

#3195026 Quote

Jee wat spannend,
    Ga je al snel testen of wacht je nog?
    Ik duim rustig verder hoor

#3195064 Quote

hier nog een berichtje van mij ik ben nog steeds niet ongi. ik wel af en toe buikpijn maar komt dat doordat ik ongi. moet worden of ben ik zwanger er zitten ook vaak steken bij die zeer doen en heb pijn onder in mijn rug dus als het vandaag er niet door is dan willen we morgenochtend gaan testen want van dit wachten daar worden we stapelgek van ik wil het gewoon weten maar durf gewoon nog niet ben bang voor de telleurstelling maar ik hou jullie op de hoogte.

gr. linda

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3195065 Quote

hoi linda,

veel succes en nog ff volhouden

hoop morgen goe nieuws te horen

en we duimen nog ff verder

groetjes moekje

#3195076 Quote

Hoi Linda,

reuzespannend zeg! En wat knap dat je nog niet hebt getest. Ik heb donderdag mijn NOD. En ik kan nu al bijna niet meer wachten. Maar in jouw geval zou je toch bijna denken dat je wel zwanger bent….. Echt heel spannend. Succes nog en wel vertellen als je gaat testen hoor!

Groetjes Belle

#3195077 Quote

Jeetje wat spannend zeg!! Pffffffffffffffffffffffffffffffffffff! Knap hoor dat je het testen nog uitsteld. Ik denk dat ik er al eentje doorheen zou jagen. Enne de eerste iui kan gewoon raak zijn! Dat zou een positief teken zijn hier op het forum!
    Ik hoop het echt heel erg voor je!!! Enne ook een beetje voor mezelf want ik weet vrijdag meer.
    X ing

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen