Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420799 Stop Met De Ivf

• Auteur

Hallo,

Ik wil jullie vertellen dat ik stop met de ivf behandelingen. Dit zou een heel moeilijk besluit moeten zijn maar dat is het niet.

Mijn man en ik gaan namelijk uit elkaar. Mijn man heeft een half jaar geleden tegen mij gezegd dat hij met zijn gevoel niet lekker in zijn vel zat. Hij begon iets voor mannen te voelen. Toen heb ik tegen hem gezegd dat hij dat uit moest gaan zoeken, en dat is ie gaan doen.

Zaterdag hebben we heel lang met elkaar gesproken en het bleek dat hij niet gelukkig was, en ik ook niet. Bij hem komt het omdat hij denkt dat hij meer op mannen valt dan op vrouwen. Hij wil mij geen pijn doen maar weet dat ie dat toch doet. Of we blijven bij elkaar en hij is niet gelukkig dat hij iedere keer naar een vriend gaat, of we gaan uit elkaar dat ik nu even pijn heb maar dat ik verder kan met mijn leven.

We gaan als vrienden uit elkaar en we zullen elkaar nog wel zijn maar dan als goede vrienden. Want ik wil hem niet kwijt en hij mij ook niet.

Het was/is nog een heel moeilijk besluit, maar ik denk dat dit ook het beste is. Daarvoor hou ik te veel van hem.

Sorry als ik jullie verveeld heb met dit verhaal, maar moest het ff kwijt. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met alle behandelingen die jullie nog gaan krijgen en ik wil jullie een heel gelukkig kerstfeest en nieuwjaar wensen.

Groetjes Claudia

#3196224 Quote

Hoi Claudia,

jeetje wat een heftig verhaal zeg! Je gaat met IVF al door zoveel emoties heen en dan nu dit. Wel goed van hem (en jou) dat jullie de knoop doorhakken. Geeft allebei meer kans op geluk.

Ik wens je voor nu heel veel sterkte met je verdriet en hoop voor je in de toekomst dat je een leuke man mag vinden met wie je heel gelukkig wordt en met wie je een gezinnetje mag stichten.

Liefs, Belle

#3196229 Quote

Hoi hoi,

ook ik wil je even heel erg veel sterkte wensen! Jee wat moet dit vervelend voor je zijn.
    Precies wat Belle al omschrijft.
    IVF is al een heel proces en als je het dan zo moet afsluiten.

groetjes,
    mama peet

#3196236 Quote

Meid,

Ik sluit mij aan bij de andere meiden. Een hele moeilijke maar juiste beslissing. Hopelijk vinden jullie nu beiden het geluk met een ander. En hopelijk kun je met een nieuwe man
    wel een gezinnetje stichten.

Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Liefs
    Nicole

#3196242 Quote

Ik sluit me aan bij wat hiervoor al gezegd is…

Meid…

Veel sterkte en geluk toegewenst…

Liefs Leah

#3196250 Quote

Hoi,

Ik wens je ook heel veel sterkte toe. Daarnaast heb ik ook veel bewondering voor je dat je op zo'n moment zo'n beslissing durft te nemen. Toch wil ik je ook goede kerstdagen toewensen en zeker voor jou wens ik je een heel goed 2007 toe.

Liefs, Ibbeltje

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196257 Quote

Hoi Claudia,

Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik vind het  zo erg voor je.
    Jullie hebben al zo'n moeilijke tijd achter de rug. Dat hoop je toch af te kunnen sluiten met een  klein wondertje, daar doen we het tenslotte allemaal voor.
    Dat het dan op deze manier  eindigd dat verwacht niemand.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. En hopelijk, in de toekomst, kan je weer wat moois opbouwen met een andere man.

van mij.

Kruimel

#3196285 Quote

Wens je ook heel veel sterkte met dit moeilijke maar moedige besluit en dat het lot toch nog iets moois brengt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#3196293 Quote

Niet ment to be dus…heel erg moedig om dit besluit te nemen! Je komt heel sterk over! Het is inderdaad belangrijk dat jullie allebei gelukkig zijn en hoe moeilijk het ook is dan is dit op dit moment de beste beslissing!
    Ik wens je veel sterkte de komende tijd en jouw tijd komt echt wel en dan krijg je een prachtig kind. Achteraf denk je dan…..het heeft zo moeten zijn!
    Dikke kus!
    ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct