Hallo,
Ik wil jullie vertellen dat ik stop met de ivf behandelingen. Dit zou een heel moeilijk besluit moeten zijn maar dat is het niet.
Mijn man en ik gaan namelijk uit elkaar. Mijn man heeft een half jaar geleden tegen mij gezegd dat hij met zijn gevoel niet lekker in zijn vel zat. Hij begon iets voor mannen te voelen. Toen heb ik tegen hem gezegd dat hij dat uit moest gaan zoeken, en dat is ie gaan doen.
Zaterdag hebben we heel lang met elkaar gesproken en het bleek dat hij niet gelukkig was, en ik ook niet. Bij hem komt het omdat hij denkt dat hij meer op mannen valt dan op vrouwen. Hij wil mij geen pijn doen maar weet dat ie dat toch doet. Of we blijven bij elkaar en hij is niet gelukkig dat hij iedere keer naar een vriend gaat, of we gaan uit elkaar dat ik nu even pijn heb maar dat ik verder kan met mijn leven.
We gaan als vrienden uit elkaar en we zullen elkaar nog wel zijn maar dan als goede vrienden. Want ik wil hem niet kwijt en hij mij ook niet.
Het was/is nog een heel moeilijk besluit, maar ik denk dat dit ook het beste is. Daarvoor hou ik te veel van hem.
Sorry als ik jullie verveeld heb met dit verhaal, maar moest het ff kwijt. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met alle behandelingen die jullie nog gaan krijgen en ik wil jullie een heel gelukkig kerstfeest en nieuwjaar wensen.
Groetjes Claudia