Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420802 Morgen Dag Des Oordeels

• Auteur

Nou, morgen is het weer zover. Ik mag dan weer naar de chirurg en kan krijg ik waarschijnlijk te horen of ik weer geopereerd moet worden. Ze hebben het idee dan de ontsteking een fistel (tunneltje) is geworden en die moet dan dicht gemaakt worden. Ben heel benieuwd. Wil als het nodig is de arts vragen of het dan zo snel mogelijk kan omdat ik daardoor ook weer 1 á 2 maanden uit de running ben. Het vervelende is gewoon dat je daardoor niet door kunt zetten met de MMM.

Ik weet dat het beter is om eerst zelf gezond te zijn en goed in m'n vel te zitten en dat hou ik dan ook maar voor ogen, maar leuk vind ik het zeker niet en zie er ook erg tegenop. Helaas weet ik hoe het de vorige x allemaal is gegaan en dat was geen pretje. Ik kroop letterlijk en figuurlijk over de vloer.

Dus maar duimen dat het niet hoeft

Liefs Leah

#3196287 Quote

En………………………….?

#3196292 Quote

Ook ik ben erg benieuwd!
    lfs ing

#3196302 Quote

Joepieeeeeeee!!!

Ik hoef nog niet onder het mes!!!

Hij zegt dat ik ooit een x terug kom dat weet ie zeker, maar dan kan nog weken, maanden of misschien wel een jaar duren. Tot nu toe is de tunnel zeg maar nog niet volgroeit…
    Oh ben zo super super blij!!!
    We kunnen gewoon door met de MMM, dit is echt een opluchting!!!

Heb gelijk gevraagd hoe het dan zit als ik eventueel wel ooit geopereerd moet worden en ik dan zwanger ben. Dat maakte volgens hem niets uit. Super toch!!!

Een last van m'n schouders…

Nou wij gaan er weer voor!!!

Liefs Leah

#3196312 Quote

Hoi.

nou gelukkig hoef je niet geopereerd te worden en kun je gewoon verder gaan.

Ik hoop voor je dat het snel raak is!

Liefs Janu

#3196313 Quote

GEFELICITEERD met het goede nieuws! Echt fantastisch!!
    lfs ing

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196356 Quote

Hee meis!!

Wat fijn joh!! Gefeliciteerd hiermee! Dat moet echt een pak van je hart zijn!
    Gelukkig maar! Kan ook jij ons met volle moed gaan vergezellen in onze stappen in de malle molen!! En samen zijn we sterk!
    Wij gaan met zijn allen voor een wondertje!!
    (Zo snel mogelijk………..hopelijk…)

Liefs Linnepinnie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct