Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420803 Ben Weer Opgeknapt

• Auteur

Hoi allemaal

Ik ben nu een weekje verder en ben goed opgeknapt. De cetrotide heeft goed werk verricht. De 16 volwassen eitjes zijn verschrompeld en geheel tegen alle verwachting in zijn de duiveltjes na het stoppen van de spuiten al begonnen. Dit hadden ze in het ziekenhuis niet verwacht want normaal duurt het volgens hun 2 weken. Zelden zo blij geweest met duiveltjes, dus de vollgende keer kunnen we beginnen met ivf. Vrijdag het papier werk verricht, aangepaste schema gehad (het oude schema stond op 225 eenheden en dat vonden ze toch wel erg hoog, aangezien ik met 75 eenheden al 16 eitjes had)  en recepten gehad. We gaan eerst op vakantie en dan gaan we rustig verder.
    Vrijdag ook een beroepkeuze test uitgevoerd, omdat mijn tennis en golfarm zo ernstig is dat ik mijn normale werk niet meer kan en mag uitvoeren. Ik ga donderdag proberen het uwv te overtuigen dat zij de omscholing gaan betalen

Liefs

Lydia

#3196256 Quote

Hoi Lydia,

Wat goed zeg, dat je zo goed reageerde op die medicijnen. Gelukkig maar, dat bespaard je weer een hele hoop ellende. En dan die , super   dat ze zo snel gekomen zijn. Weer een probleem minder.

En je gaat nu lekker op vakantie, HEERLIJK. Even bijtanken van alles.
    Geniet ervan, vooral van elkaar. Misschien is dit wel de laatste vakantie met z'n tweeen.
    Waar gaat de reis naar toe?
    1 ding is zeker; jullie zijn lekker uitgerust als jullie de 1ste IVF poging hebben, dat is ook erg belangrijk. Een uitgerust lichaam kan meer hebben dan een moe lichaam.

Veel plezier!!!!!

Kruimel

#3196325 Quote

Hoi Kruimel

Bedankt voor de lieve reactie. Wij gaan in een hutje op de hei zitten (letterlijk alleen het hutje is wel erg luxe)
    Mijn man en ik hebben de afgelopen dagen lang met elkaar gesproken, waronder ook over kinderen en zwanger worden. Ik ben vorig jaar zwanger geweest. op de eerste echo was allles goed, maar helaas ging het toch verkeerd, ben daar ziek van geweest en de miskraam heeft ruim 2 maanden geduurd. Ze wilden er niet zo veel aan doen, mijn lichaam moest het zelf opruimen. Mijn enerrgie niveau stond op nul. We kregen toen te horen, je kunt zwnager worden, probeer het nog maar een tijdje.
    Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat wij ooit een kleintje mogen krijgen.
    Dat nachtbraken van de afgelopen dagen heeft ons weer dichter bij elkaar gebracht en mijn man is weer ontzettend verliefd geworden (was hij al en is nu nog erger geworden)
    Hoe gaat het trouwens met jou? Gaat het een beetje, kan je je door de moeilijk dagen heen slaan?
    Heus, ik kan je vertellen dat je deze dagen door komt. Het is erg moeilijk. Ik hoop dat jullie wens komend jaar uit gaat komen en dat je een kindje in je armen mag houden.

Lydia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct