Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420804 2e Iui Wie Herkend Dit

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik volg dit forum al een tijdje en heb nu maar eens is de stoute schoenen aangetrokken een account aangemaakt.
    Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig hebben de hele medische molen doorlopen (temperaturen, clomid, sl, hsg, operatie) en beginnen straks aan de 2e ronde IUI.

Ik ben ontzettend benieuwd hoe jullie dit ervaren, vooral omdat er veel onbegrip in mijn omgeving is. ( bijna al mijn vrouwelijke kennissen zijn zwanger t zijn er in totaal 9!)
    En dan krijg van die goed bedoelde opmerkingen als je wilt t te graag??? of misschien heb je t niet goed genoeg geprobeerd??? ook een hele goede …je bent er te veel mee bezig???
    Wie herkent dit en/of heeft dit ook meegemaakt en wil hier gezellig overkletsen, zijn ei kwijt zeuren of gewoon ff helemaal niks.?

Ik hoop tot gauw!

Liefs Mikki

#3196294 Quote

Hoi!

Ik herken het helaas allemaal…

Zondag nog toen we aan mijn zwager en schoonzus uitlegden wat IUI precies inhoud.

Zij zei "het kan heel goed dat het toch psychisch is, misschien als je ooit een kind krijgt en je wilt een 2e dat het dan wel gelijk lukt"

Wat moet ik in hemelsnaam met zo'n opmerking?? Wordt er soms echt pisnijdig om, maar vooral heel erg verdrietig.

Succes ermee meid! Wij waren deze maand ook bezig met onze 2e IUI – gisteren bij de echo zagen ze echter dat het ei al gesprongen was… best een teleurstelling!

Liefs Bloempje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct