Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420805 Voor Iedereen

• Auteur

hoi allemaal,

ik wens iedereen hele fijne , gezonde, gelukkige feestdagen en een vruchtbaar 2007.

heel veel liefs moekje

#3196266 Quote

ik wens iedereen hetzelfde!!!!!!!!!!!!!!1 kus kus

#3196282 Quote

Ook van mij en mijn mannetje!!!!!! En 2007 wordt ons allen jaar!!!!!!!!!!!!!!xxx

#3196296 Quote

Voor alle meiden hier. Hele fijne kerstdagen en een goed uiteinde. Dat 2007 veel baby's mag brengen.

(helaas lukt het mij even niet met die plaatjes, maar denk er maar een mooie bij)

Groetjes
    Liefs
    Nicole

#3196339 Quote

Ik sluit me heel graag bij iedereen aan!

FIJNE FEESTDAGEN
    en een
    HEEL GOED, GEZELLIG, en vooral VRUCHTBAAR 2007

Groetjes,
    mama peet

#3196348 Quote

Hoi meiden,

Ook namens mij iedereen hele fijne feestdagen en een goed en vruchtbaar 2007 hopen dat we volgend jaar allemaal deze tekst op het forum zwanger zijn of net bevallen kunnen schrijven.

veel liefs linda

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196359 Quote

Lieve lieve meiden…

Ook namens mij en mijn mannetje wensen we jullie allemaal een heel erg fijn…heel erg gezond…heel erg gelukkig en minstens zo erg vruchtbaar 2007!
    Hopelijk gaan onze diepste verlangens en ons meest intense wensen snel in vervulling!

Liefs Linnepinnie

#3196370 Quote

En natuurlijk ook van mij een heel gezond en vruchtbaar 2007 voor iedereen hier !! 2007 wordt ons jaar !!

#3196382 Quote

Van mij voor iedereen ook het allerbeste! 't Is nu afgelopen met al die flauwekul, volgend jaar zijn we allemaal zwanger!

x Saartje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct