Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420807 Morgen Hechtingen Eruit

• Auteur

He die meiden,

Morgen om 09.50 uur worden mijn hechtingen eruit gehaald. vind het eigenlijk wel spannend. Doet zoiets zeer of merk je er niks  van. Momenteel heb ik een beetje last van bloed verlies. Nu weet ik niet of dit mijn ongesteldheid is op een bloeding. Kijk het nog maar even aan. Volgens mijn planning moet ik het weekend pas ongesteld worden. Kan het komen door de operatie dat alles een beetje van slag is of zo?

Vandaag is mijn baas op bezoek geweest. Ik moest een plan van aanpak invullen omdat ik al 3 maanden in de ziektewet zit. Wat een onzin!! Maarja het zijn de regeltjes. Ik blijf in ieder geval in de ziektewet tot na mijn eerste poging ivf.

Voel me in ieder geval al een stukje beter. Ben nog wel heel moe, maar dat kan komen van de narcose.

Ik wil jullie allemaal alvast een fijne feestdagen wensen en dat het een heel goed 2007 mag worden. Ik heb geen mooie plaatjes om erbij te plakken, maar mijn woorden zeggen hetzelfde.

Liefs roelien

#3196281 Quote

Nou Roelien,
    Veel succes morgen met hechtingen eruit halen!!!!!
    En dat alles goed zal blijven gaan en dat er iets moois uit voort zal komen.
    Volgend jaar (2007) is het ONS jaar (van iedereen die hier komt haha!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct