Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420808 1e Ivf Poging Afgebroken

• Auteur

Hoi meiden, vandaag zijn we naar het ziekenhuis geweest voor de eerste folikelmeting en de Puregon heeft dus helemaal niets gedaan, er was geen ei te zien. Een gesprek met de gynaecoloog volgde en hij zei dat we deze poging gingen afbreken. Ik was zeer teleurgesteld en helemaal in tranen, ik had zo gehoopt dat we met Kerstmis alles achter de rug zouden hebben, maar het mag niet zo zijn.

Ik heb meteen medicijnen gekregen om mijn menstruatie op gang te krijgen, Provera, binnen een dag of 5 moet ik ongesteld worden en dan moeten we volgende week vrijdag opnieuw naar het ziekenhuis en dan beginnen we weer van vooraf aan.

De Puregon kan nog even dicht blijven en even tot 10 tellen en er maar weer vol frisse moed tegenaan, het is niet anders. Ik had ook wel een erg lage dosis Puregon wat ik dagelijks moet spuiten, maar 100, maar ik denk dat de gyn eerst wilde weten hoe mijn lichaam reageert op dat medicijn en dat is dus traag……….

Dit was het tot zover!

Gr. Pleun

#3196271 Quote

Hoi Pleun,

HE VERDORIE! Het zal ook even lekker meezitten voor de feestdagen! Je zal flink de balen hebben, begrijpelijk. Het is emotioneel niet niks en je bent er toch al een paar maanden mee bezig dat 'deze' stap gaat komen. BAH!
    Hopelijk werkt een hogere dosering wel goed en kunnen jullie vol goede moed beginnen als alles weer een beetje rustig is, maar ik kan me voorstellen dat je voor nu gewoon even enorm de balen hebt…

liefs, Saartje

#3196274 Quote

Wat erg voor jullie…waarom mag het dan niet zo zijn vraag je je dan  af. Maar ja dat denken we hier allemaal…
    Hoop dat je toch samen een paar gezellige dagen zal hebben en 2007 wordt gewoon jullie jaar!!

Groetjes

#3196276 Quote

Het jakkes! Het zit inderdaad niet mee! Maarree waarom nu al afbreken dan??? Ik reageerde ook totaal niet maar ben meteen naar 300 gezet en toen had ik wel 2 follikels. Zal wel beleid zijn. Ik vind het erg lullig voor je meissie. Je bent er helemaal klaar voor en dan dit….
    Begrijp ik nu dat je al heel snel weer verder gaat met poging 2?
    lfs ing

#3196279 Quote

Bahbah zeg.
    Krijg je dat………..
    Ben jij gelijk begonnen met spuiten?
    In januari start ik eerst met de pil (3 weken) en dan ga ik pas spuiten (de lange versie), maar ik dacht dat je standaart doseringen had waar je mee moest beginnen en dan ophogen.
    Elk ziekenhuis doet het echt anders denk ik he……
    Sterkte meis!!!!!!!!!!!!

#3196297 Quote

Hoi Pleun,

Balen zeg….ben je er helemaal klaar voor, blazen ze de boel af. Ik hoop voor je dat de volgende x wel goed gaat!!!!! Succes!

lfs, kippie.

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196305 Quote

Hi meiden, bedankt voor jullie oppeppertjes, inmiddels ben ik weer aan het idee gewendt en zie de zon weer schijnen……………was tie er maar.

Het blijft gewoon poging 1 hoor, zolang er geen punctie heeft plaatsgevonden telt hij niet meer voor de verzekering.

Waarom ik de dosis Puregon niet mocht ophogen weet ik ook niet, ik ben het ook vergeten te vragen, omdat ik zo teleurgesteld was, maar ik ga dat volgende week toch eens navragen.

Inmiddels zit ik voor de 2e dag aan de Provera en we zien wel weer hoe dit gaat lopen, hopelijk heb ik snel de rode duivels op bezoek, ze moeten toch komen, en dan ben ik er ook zo snel mogelijk weer vanaf!

Knuffel, PLeun

#3196316 Quote

Fijn dat het 1 poging blijft!! Scheelt toch weer! Ik ben van 150 naar 300 eenheden gezet en toen groeiden er 2. Ben benieuwd wat voor een antwoord je gaat krijgen. Maargoed het blijft 1 poging dus niks verloren!!
    Succes weer deze ronde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    lfs ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct