Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420809 Even Voorstellen 2

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik volg dit forum al een tijdje en heb nu maar eens is de stoute schoenen aangetrokken een account aangemaakt.
    Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig hebben de hele medische molen doorlopen (temperaturen, clomid, sl, hsg, operatie) en beginnen straks aan de 2e ronde IUI.

Ik ben ontzettend benieuwd hoe jullie dit ervaren, vooral omdat er veel onbegrip in mijn omgeving is. ( bijna al mijn vrouwelijke kennissen zijn zwanger t zijn er in totaal 9!)
    En dan krijg van die goed bedoelde opmerkingen als je wilt t te graag??? of misschien heb je t niet goed genoeg geprobeerd??? ook een hele goede …je bent er te veel mee bezig???
    Wie herkent dit en/of heeft dit ook meegemaakt en wil hier gezellig overkletsen, zijn ei kwijt zeuren of gewoon ff helemaal niks.?

Ik hoop tot gauw!

Liefs Mikki

#3196277 Quote

Hé Mikki!

Dit is zoo herkenbaar, tegen mij is ook een keer verteld "meid het zit tussen je oren". Nou dan val je dus effe van je stoel. Ik ben ook de laatste in de vriendenkring, dus ik weet precies hoe je je voelt. Bij ons kunnen ze ook niets vinden en ik loop dan ook heel erg met de vraag "waarom nou niet..". Ik begin in januari met de 4de IUI met hormoon injecties, slik nu chlomid ik heb even een pause ingelast.

Groetjes!

#3196278 Quote

Hi M_M,

bedankt voor je leuke reactie!
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je denkt "waarom nou niet" bij ons is verder nl ook niets gevonden het zou gewoon moeten kunnen.

Na een maand wachten en nog meer onderzoeken ( effect van de hormoon injecties op erfelijke  gen dat borstkanker veroorzaakt) staat het licht nu op groen voor de 2e ronde IUI, misschien volgende week al,  eerst afwachten of/wanneer de rode   komen.

Gr.
    Mikki

#3196298 Quote

He Mikki,

Heeel herkenbaar en heeel pijnlijk, ik weet hoe t voelt, wat een onzin die toezeggingen. Zelf ben ik 3 jaar bezig geweest en niets gevonden, en ze wilden in januari met IUI beginnen, en geloof t of niet ik ben opeens spontaan zwanger! Nog maar heel pril 5 weken en ben blij als de eerst echo is geweest, en t eindelijk van de daken af kan schreeuwen, want mensen begrijpen de pijn vaak echt niet!! Hoop dat t bij jou ook allemaal goed komt want t is erg pijnlijk.

succes meid, zal voor je duimen

gr Loona

#3196320 Quote

Hoi Mikki

heel herkenbaar helaas ja.

Wij hebben gelukkig al een zoon van bijna 3, maar op nr 2 w88 we nu al 1,5 jaar.
    Steeds meer mensen vragen zich af wanneer de 2e komt, of ze vragen gewoon of ik al zwanger ben.
    Op zn zachtst gezegd heeel vervelend!

Ik heb geen idee waneer mn eisprong/nod is of was, want ik was vorige ronde opeens een week overtijd..

Hopelijk is het bij ons ook snel raak!

Liefs Janu

#3196324 Quote

hallo
    Dit is zeer herkenbaar. Bij mij zijn dan net  4 vriendinnen bevallen van een kleine. We zijn schijnbaar allemaal rond dezelfde periode gestopt met de pil. Allen zij waren dus binnen 4 maanden zwanger en ik kwam bij de gyneacoloog terecht. Dit deed al veel pijn

Nu is het dus telkens van wie zal de volgende zijn. Drink je eens een avondje niks geen alcohol. Krijg je meteen van die geluiden zou ze zwanger zijn. Nou ze moesten eens weten, wat we allemaal doormaken.

En dan heb je nog zoiets als schoonfamilie ook zeer leuk. Alle kinderen zijn uit de luiers komen ze ons vragen  wanneer bij jullie want we willen weer uitbreiding in de familie. We krijgen boekjes, gedichten met  Sinterklaas alleen maar over uitbreiding. Wat doet dit  pijn dan. Maar ja ik ga ze dit niet vertellen want schoonmoeder  kan de mond niet houden, weet dadelijk iedereen het. Nee, dank je

Groetjes  

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196337 Quote

hoi

welkom hier,
    onbegrip is denk ik voor ons allemaal heel erg herkenbaar.
    op de een of andere manier krijgen we daar allemaal wel mee te maken.
    in familie kring, bij vrienden of op je werk.
    ik merk het zelf bij mijn familie.
    wel moeilijk soms. ze weten gewoon niet hoe ze er mee om moeten gaan.
    durven geen uitspraken te doen en zeggen dan soms gewoon net het verkeerde…

succes en hier kun je altijd van je af kletsen!
    groetjes,
    mama peet

#3196349 Quote

Hoi,

ik herken dit ook om mij heen word ook de een na de ander zwanger. wij hebben een dochtertje die 1 januari 5 jaar word en zijn nu ruim 3 jaar bezig voor ons tweede kindje we hebben 1 mislukte iui achter de rug en de tweede iui is afgebroken want mijn man had niet genoeg zaadjes voor de behandeling dus we hopen op januari als we weer een poging gaan doen want in ons ziekenhuis doen ze in de maand december niks.

groetjes linda

#3196424 Quote

Hoi Mikki,

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct