Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420811 Ivficsi

• Auteur

Vandaag naar de gyn geweest om baarmoeder op te laten meten.
    Ik wist niet dat dat nog zo'n pijn kon doen zeg……….maar ben ook een mienmeut kwa pijn hoor haha, dat wordt nog wat. Was 6,5 cm, normaal blijkt 6 cm, maar het is goed.
    Bloeduitslagen goed, maar zaad weer niet. Het schommelt toch best wel.
    Nou gaan ze half half doen. Half ivf en half icsi.
    Ze waren echt heeeeel aardig zeg daar. Je voelt je begrepen en ze snappen hoe je je voelt zo ongeveer.
    Het kan nu januari worden hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#3196286 Quote

Hallo,

Was gewoon even heel erg benieuwd hoe ze dat gaan doen half/half.
    Wat bedoelen ze daar mee? Heb namelijk nog nooit gehoord dat iemand dit kreeg.

groetjes.

#3196288 Quote

Ik had het ook nog niet gehoord.
    Maar als je een paar eitjes hebt, dan doen ze de helft zo bij elkaar brengen en de andere helft via icsi.
    En dan kijken wat het beste gaat………….

#3196290 Quote

Aha, dus je krijgt eigenlijk gewoon een dubbele poging.
    Een IVF poging en een IVF poging met ICSI. Dus je zou zeggen dubbel zoveel kans.
    Ik hoop zo voor je dat het gaat lukken en 2007 jullie jaar word met een prachtig wondertje.

Succes!!!
    Groetjes Nicole.

#3196291 Quote

Hoi,

Dat is wel een goede aanpak zeg. Bij Cynthia deden ze eerst alleen ivf waardoor er niks was bevrucht. Bij de icsi hadden ze een paar super emmy's. Als ze het bij jou combineren hoef je in ieder geval geen poging te missen! Spannend zeg!
    lfs ing

#3196443 Quote

Maar lag het nou aan mij dat het wel even pijnlijk was of had iemand van jullie dat ook?

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct