Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

420812 Er Is Hoop En Wij Kregen Die

• Auteur

Hai,

Jullie willen t geloven of niet, ben een tijd niet meer hier geweest. Maar ben 3 jaar bezig geweest, en ze wilden in januari met IUI gaan beginnen, en nu ben ik ZWANGER!!!!!!!!!
    Mijn man had na een jaar proberen een operatie gehad aan zijn balzak (spatader) maar nog lukte t maar niet, nu afgelopen okt. kijkoperatie niets gevonden, en in december plots zwanger, t is ongelooflijk en nog erg pril, ben wel ontzettend bang om t te verliezen, na jaren proberen, is die angst enorm. Maar we kunnen t dus! Hoop dat jullie ook snel zover zijn, ik duim voor jullie allemaal!

gr Loona

#3196304 Quote

Hey Loona,

Helemaal TOPPPPPP…. heel erg gefeliciteerd !!! Zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Want dat is het natuurlijk !

Geniet ervan !

#3196306 Quote

Wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan!

Groetjes, Pleun

#3196311 Quote

HE LOONA;

GEFELICITEERD!!!
    Wat geweldig voor jullie zeg!
    Kan me voorstellen dat het in het begin best spannend is, maar ga er toch erg van genieten he?!

Liefs Janu

#3196314 Quote

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    gr.Ing

#3196317 Quote

WAT GOED ZEG!! GENIET ERVAN!!

Liefs Roelien

read more image Lees ook: Ben ik onvruchtbaar?
    #3196318 Quote

wat geweldig!!!!!!!!!!! dat geeft hoop!! geniet ervan!!!!!!!! kus kus

#3196328 Quote

Loona

gefeliciteerd. Ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan. Geniet van je zwangerschap

Liefs

Lydia

#3196334 Quote

Geweldig!!!
    Gefeliciteerd!.
    probeer er van te genieten!

groetjes,
    mama peet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct